• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۲ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5879 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۲ مهر

استفاده از سيستم‌هاي نرم‌افزاري در كنترل عرضه سوخت در مرزهاي خروجي كردستان

در راستاي تحقق حقوق شهروندي و ارايه خـدمات مطلوب به شهروندان، شركـت ملي پخش فـرآورده‌هاي نفتي مـنطقه كردستان با استفاده از زيرساخت‌هاي الكترونيكي نسبت به توزيع و كنترل عرضه سوخت با توجه به شرايط جغرافيايي و مرزي بودن استان اقدام كرده است. 
 مدير منطقه كه در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي استان سخن مي‌گفت ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي با بيان اين مطلب گفت: وجود بيش از 230كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق و... مي‌طلبد كه در كنار تامين و توزيع مطلوب فرآورده‌هاي نفتي با اقدامات كنترلي و نظارتي از قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي جلوگيري شود. 
جهانبخش نوكاني با تشكر و قدرداني از همكاري و تعامل مجموعه انتظامي و مرزباني استان با اين شركت در راستاي جلوگيري از عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي و قاچاق سوخت افزود: با توجه به شرايط ناترازي عرضه سوخت و اعمال سياست‌هاي غيرقيمتي دولت در خصوص مصرف بهينه سوخت اين شركت اقداماتي را در جهت جلوگيري از قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي در سطح استان انجام داده است كه اجراي طرح باك پر، استفاده از سيستم‌هاي نرم‌افزاري در ‏كنترل و عرضه سوخت در پايانه مرزي، توزيع الكترونيكي نفت سفيد، گاز مايع و سوخت ادوات كشاورزي در استان، نصب دوربين مداربسته در همه جايگاه‌هاي عرضه سوخت، اجراي برنامه‌هاي آموزشي براي پرسنل شركت، مالكين مجاري عرضه، مصرف‌كنندگان عمده و... از جمله برنامه‌هاي اين شركت جهت تحقق دولت الكترونيك و جلوگيري از عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي است. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون