• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3478 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند

خبر كوتاه

حمله هوايي ائتلاف
 به بازاري در يمن
در حمله هوايي نيروهاي ائتلاف به رهبري عربستان سعودي به بازاري در شهر ناهم در شرق صنعا، پايتخت يمن، حداقل ۲۵ نفر كشته شدند. به گزارش خبرگزاري آلمان ۴۰ نفر ديگر نيز در اثر اين حمله زخمي شدند. برخي گزارش‌ها شمار كشته‌شدگان را ۴۰ نفر اعلام كرده‌اند كه بيشتر آنها غيرنظامي بوده‌اند.

حمله داعش به بغداد
در جريان حمله تروريست‌هاي داعش به حومه بغداد 13سرباز و نيروي پليس كشته شدند. هدف اين حمله كه در منطقه ابوغريب صورت گرفت يك مركز فرماندهي ارتش بود. براساس گزارش‌هاي منتشر شده در ابتدا سه خودروي بمبگذاري شده به اين منطقه حمله كردند و به دنبال آن بين تروريست‌هاي داعش و نيروهاي عراقي تبادل آتش صورت گرفت. اما ارتش عراق توانست پس از مدتي تبادل آتش و كنترل اوضاع را در دست بگيرد و مقررات منع آمد و شد در منطقه برقرار كند.

سفر محرمانه به سرزمين‌هاي اشغالي
خبرگزاري اسپوتنيك گزارش داد كه پيام امنيتي مهمي اخيرا مخابره شده كه مربوط به جزييات سفر محرمانه عادل جبير وزير خارجه عربستان سعودي به همراه خالد حميدان رييس دستگاه اطلاعات اين كشور به اراضي اشغالي بوده است. اين خبر‌گزاري مي‌افزايد: اين پيام نشان مي‌دهد، احتمالا عملياتي خطرناك عليه سوريه و لبنان در جريان است كه اين تصميم‌ها در ديدار مقام‌هاي عربستاني با مسوولان اسراييلي و رييس دستگاه موساد گرفته شده است و سفر عادل جبير همچنين به ديدار با بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي منتهي شده است. همچنين، برجسته‌ترين چيزي كه اين سفر عادل جبير به همراه داشته است درخواست عربستان از تل‌آويو براي مداخله نظامي مستقيم اسراييل در جنوب سوريه در صورت حمله زميني براي فشار بر نظام سوريه بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها