• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3478 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند

خبر كوتاه

سرقت مسلحانه
مرگبار از طلافروشي
اعتماد| حمله چند سارق مسلح به يكي از طلافروشي‌هاي منطقه ستارخان تهران با قتل طلافروش و متواري شدن سارقان همراه شد. اين سرقت مسلحانه، ‌ساعت 17:10 ديروز زماني اتفاق افتاد كه يك موتورسوار وارد طلافروشي شد و با تهديد اسلحه اقدام به سرقت مقاديري طلا كرد. او پس از آنكه با مقاومت طلافروش روبه‌رو شد، گلوله‌اي به كتف او شليك و فرار كرد اما مضروب پس از انتقال به بيمارستان به دليل خونريزي شديد كشته شد. براساس اعلام مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت، به دستور سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ، تيمي ويژه براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين حادثه تشكيل و رسيدگي به آن آغاز شده است.

حلق‌آويز كردن پسر جوان با دست و پاي بسته
باشگاه خبرنگاران| يك جوان در ساختماني واقع در فاز يك شهرك انديشه خودش را حلق‌آويز كرد. اين حادثه صبح روز شنبه در ساعت 7:45 به ستاد فرماندهي سازمان ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني 101 مركزي و 301 انديشه گزارش شد. آتش‌نشان‌ها پس از حضور در بالكن با جسد جواني حدودا 28 ساله مواجه شدند كه با دست و پاي بسته از سقف آويزان شده بود. سرانجام با حضور قاضي جسد پايين آورده شد و در اختيار عوامل نيروي‌ انتظامي قرار گرفت.

آتش‌سوزي گسترده
در كارگاه نجاري
مهر| يك ساختمان نيمه‌كاره در منطقه الهيه در آتش‌سوزي منبع گازوييلي كه در زيرزمين آن بود، سوخت. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران درباره جزييات اين حادثه گفت: صبح ديروز آتش‌سوزي ساختمان درحال احداث در خيابان الهيه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در قسمت زيرزمين اين ساختمان درحال ساخت يك منبع گازوييل دچار آتش‌سوزي شده و براثر اين حادثه دود زيادي به آسمان متصاعد مي‌شد. كه دود ناشي از سوختن گازوييل از مسافت‌هاي طولاني قابل مشاهده بود و باعث نگراني شهروندان شده بود. سيدجلال ملكي افزود: با تلاش آتش‌نشانان اين حادثه در كمتر از يك ساعت مهار شد و آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌هاي آتش را خاموش كنند. اين حادثه هيچ تلفات جاني نداشت.

دو كشته و 16 مصدوم در برخورد اتوبوس با كاميون
ميزان| برخورد اتوبوس با كاميون در محور كاشان- نطنز 18 كشته و مصدوم برجا گذاشت.  سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ماموران امدادي ساعت 5:30 دقيقه صبح ديروز در جريان برخورد اتوبوس و كاميون در محور كاشان- نطنز (نرسيده به پل جزن) قرار گرفتند كه بلافاصله 5 تيم امدادي به محل حادثه اعزام شد. وي در ادامه با بيان اين مطلب كه اين رخداد 18 حادثه ديده برجا گذاشت، گفت: متاسفانه برخورد اتوبوس با كاميون 16 مصدوم و دو فوتي برجاگذاشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها