• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3563 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

با حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي صورت گرفت

انتصاب سردار سرلشكر باقري به رياست ستاد كل نيروهاي مسلح

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي سردار سرلشكر پاسدار محمدحسين باقري را به رياست ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب كردند. متن حكم فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشكر پاسدار محمدحسين باقري
با توجه به انتقال سردار سرلشكر بسيجي دكتر سيد‌حسن فيروزآبادي به جايگاه مشاورت عالي فرماندهي كل نيروهاي مسلح و نظر به خدمات شايسته و تجارب ارزنده جناب‌عالي در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ويژه در مسووليت‌هاي ستاد كل و قرارگاه خاتم‌الانبياء (ص)، شما را به رياست ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب مي‌كنم. با تمسك و اميد به عنايات الهي، ارتقاي توانمندي‌ها و آمادگي‌هاي دفاعي- امنيتي نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و امكان پاسخگويي به‌موقع و موثر به هر سطح و نوع از تهديدات متوجه به نظام جمهوري اسلامي ايران با عمل انقلابي مورد انتظار است. از تلاش‌هاي مخلصانه و مدبرانه سردار سرلشكر بسيجي دكتر فيروزآبادي از ابتدا تاكنون در اين مسووليت مهم قدرداني و تشكر مي‌كنم. دوام توفيقات همگان را از خداوند متعال مسئلت مي‌كنم.
انتصاب سرلشكر فيروزآبادي به مشاورت عالي نظامي فرماندهي كل قوا
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي سردار سرلشكر بسيجي دكتر سيدحسن فيروزآبادي را به عنوان مشاور عالي نظامي فرماندهي كل قوا منصوب كردند. متن حكم فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشكر بسيجي دكتر سيد حسن فيروزآبادي
حمد و سپاس بي‌پايان به درگاه ايزد منّان كه توفيق خدمت و مجاهدت طولاني به شما و همكارانتان عنايت فرمود. اكنون كه ستاد كل نيروهاي مسلح از قابليت‌ها و توانايي‌هاي خوبي به فضل الهي برخوردار گرديده، لازم است از تجارب ارزنده جناب‌عالي در مشاورت به اينجانب به ويژه امور نيروهاي مسلح، استفاده شود. بر اين اساس، شما را به عنوان «مشاور عالي نظامي فرماندهي كل قوا» منصوب مي‌كنم. دوام توفيقات جناب‌عالي را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سيد علي خامنه‌اي /۸/ تير ماه/ ۹۵

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون