• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3563 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

فوتبال ايران براي شش ماه بعد خود برنامه ندارد

مهدي پاشازاده پيشكسوت استقلال

1- در استقلال همه‌چيز خوب است و آنها به شكلي مناسب تمرينات خود را پيش مي‌برند. استقلالي‌ها در يارگيري موفق بودند و فكر مي‌كنم نسبت به سال گذشته قدرتمندتر شدند. اميدوارم كه منصوريان و تيمش بتواند دل هواداران را شاد كنند. من فكر مي‌كنم كادرفني خوبي در كنار منصوريان است. آنها چندين سال است كه با هم كار مي‌كنند و از لحاظ دانش و تجربه در سطح خوبي هستند.
2- هر كس اختيار كار خودش را دارد و در نهايت خودش هم بايد پاسخگو باشد. اينكه برانكو با كي‌روش نمي‌سازد و منصوريان مشكلي ندارد به خودشان ارتباط دارد. اينكه بازيكنان در تيم ملي بدنسازي كنند در دنيا عرف نيست ولي همه ما هم مي‌دانيم كه كي‌روش بدنسازي بهتري را با بازيكنان انجام مي‌دهد. اينجا بحث تعامل و اعتماد پيش مي‌آيد. يكي مثل منصوريان به كي‌روش اعتماد مي‌كند و يكي هم نمي‌كند. از طرفي اگر يك بازيكن در بدنسازي دچار مصدوميت شود چه كسي پاسخگو است. اين بازيكن اگر در بدنسازي باشگاهش مصدوم شود ايرادي ندارد چون باشگاه پولش را مي‌دهد ولي اگر در تيم ملي مصدوم شود مشكل‌ساز خواهد بود. اينجا همان بحث اعتماد و تعامل مطرح است.
3- تيم‌ ملي، مشكلي است كه ساليان سال است در فوتبال ما ايجاد شده و از دو حالت خارج نيست؛ يا هماهنگي بين فدراسيون و باشگاه‌ها وجود ندارد يا اينكه باشگاه‌ها به برنامه ارسال شده از طرف فدراسيون اهميتي نمي‌دهند و در آخرين روز متوجه مشكلات خود مي‌شوند. اين مشكل مديريتي ماست كه حتي شش ماه بعد خود را نمي‌توانيم برنامه‌ريزي كنيم. بي‌ثباتي مديريتي ما را به اين روز انداخته  است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون