• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3563 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

هشدار دوباره براي قطع درختان؛ اين‌بار در منطقه 22

   24 خرداد: در شبكه‌هاي مجازي عكس و خبري درباره قطع هفت اصله درخت چنار قديمي در خيابان وليعصر در محدوده پايين‌تر از چهارراه وليعصر هم‌خوان شد و به فاصله كوتاهي اعتراض كاربران و فعالان محيط‌زيست را ايجاد كرد.
   29 خرداد: شهردار منطقه يازده درباره قطع درختان از آفت درختان وليعصر خبر داد و اينكه دليل قطع اين درختان با وجود آفت و احتمال سقوط و حادثه براي شهروندان بوده است.
   5 تير: رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران مي‌گويد كه درختان قطع شده وليعصر زنده بودند و از بيرون به ظاهر خشك‌شده و آسيب‌ديده به نظر مي‌آمدند، اما از درون سالم بوده و به مراقبت نياز داشتند و نيازي به قطع كردن آنها نبوده.

 و امروز
فضاي سبز منطقه 22 به دليل ساخت و ساز در معرض نابودي است. اين خبري است كه صبح ديروز رييس كميته محيط‌زيست اعلام كرد و با نمايش اسلايدهايي مربوط به يك زمين 10 هكتاري در منطقه 22 توضيح داد: « در اين زمين تعداد بي‌شماري درخت وجود دارد كه براي ساخت و ساز در حال گچ‌ريزي و فنس كشي است. زمين متعلق به تعاوني مسكن كاركنان حوزه معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران است كه بنري براي ساخت و ساز در 21 طبقه و 20 واحد تجاري آن نصب شده است».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون