• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4085 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

فضاي مجازي

حمله موشكي و اقتصاد مقاومتي

«شك نيست كه #امريكا و سعودي‌ها پس از ناكامي‌هاي پي‌درپي در منطقه، به دنبال القاي اين توهمند كه بين #مشكلات_اقتصادي #ايران و مسائل دفاعي و امنيتي ارتباط وجود دارد. اشكال قضيه آنجاست كه برخي هم در داخل به جاي پيگيري سياست‌هاي #اقتصاد_مقاومتي در پي بسط همين توهمند!» اين توييت محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام است كه روز بيست‌ويكم ارديبهشت منتشر كرد. اشاره محسن رضايي به اتفاقات آخر‌ هفته گذشته و پرتاب موشك از سوي رژيم اسراييل به سمت سوريه و همچنين پاسخ دمشق به تل‌آويو است.

 

طرف اشتباه تاريخ

 

«Trump's illegal & illegitimate with drawal from the JCPOA undermines international agreements. He is on the wrong side of history, and the consequences of his decision will be revealed very soon.» #IranDeal

واكنش‌ها از سوي مقامات رسمي كشور نسبت به خروج ترامپ از برجام همچنان ادامه دارد. محمد‌جواد آذري‌جهرمي، وزير ارتباطات دولت دوازدهم با انتشار توييتي به زبان انگليسي، نسبت به تصميم اخير ترامپ اعتراض كرد.

 

فرصت براي ايران

 

«برجام با وجود خروج امريكا كه خوشبختانه در موضعي اقليت‌گونه و بي‌همراهي بزرگ‌ترين متحدان آن صورت گرفت، همچنان و حتي بيش از پيش قابليت اين را دارد كه از موضعي فعال و كنشگرانه براي ايران، مستمسك يك فرآيند ديپلماسي فعال و همه‌جانبه هم در مجامع جهاني و هم در مجامع منطقه‌اي و هم در روابط دو‌جانبه قرار گيرد.» احمد پورنجاتي فعال سياسي اصلاح‌طلب با انتشار متني بلند در «فيس‌بوك»، تحليلي درباره خروج امريكا از برجام ارايه داد. پورنجاتي در اين تحليل معتقد است خروج امريكا از برجام منجر به انزواي سياسي اين كشور شده است

 

بخنديد عزيزان دل

«خوشحالي‌ام از دريافت اين هديه بيش از آني است كه در كلمات بگنجد. همين دست‌هايي كه اين نقاشي‌ها را كشيده‌اند، فرداي روستا و فرداي كشور‌ را مي‌سازد.» محمدباقر قاليباف شهردار اسبق تهران براي بازديد از روند بازسازي مناطق زلزله‌زده كرمانشاه به اين منطقه سفر كرد. در حاشيه اين سفر، تعدادي از كودكان كرمانشاهي نقاشي خود را به عنوان هديه به شهردار اسبق تقديم كردند. هديه‌اي كه خوشحالي زايد‌الوصفي براي قاليباف به همراه داشت و متن عكس در اينستاگرام خود را اينگونه به پايان رساند: «بخنديد عزيزان دلِ #مردم_ايران! خنده شما، #زيباترين_تصوير زندگي ماست»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون