• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4085 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

توجه ويژه عالي‌ترين مقام كشور به كتاب

سخنگوي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: ما حضور مقام معظم رهبري را در روزهاي آخر فعاليت نمايشگاه كتاب، يك پايان خوب براي اين رويداد قلمداد مي‌كنيم.

همايون اميرزاده، سخنگوي سي و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، ساعاتي پس از بازديد مقام معظم رهبري از اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران، حضور معظم‌له را در نمايشگاه كتاب پس از وقفه‌اي سه‌ساله، به فال نيك گرفت و با بيان اينكه اين حضور دستاوردهاي مغتنمي براي حوزه كتاب و نمايشگاه به دنبال دارد، تاكيد كرد: اين حضور نشان مي‌دهد كه عالي‌ترين مقام كشور توجه ويژه‌اي به امر كتاب و كتابخواني و علي‌الخصوص نمايشگاه كتاب تهران دارد و دغدغه‌هاي ايشان را در حوزه نشر نمايان مي‌كند.

وي افزود: اين ديدار كه در فضايي صميمي صورت گرفت، فرصتي پديد آمد كه تعدادي از غرفه‌هاي ناشران بخش عمومي مورد بازديد معظم‌له قرار بگيرند و تازه‌ترين حوزه نشر بدون واسطه توسط رهبرانقلاب مورد بازديد قرار گيرد.

امير‌زاده با اشاره به اينكه برنامه بازديد رهبرانقلاب از نمايشگاه كتاب در ساعات پاياني شب گذشته قطعي شد، گفت: ما تا جايي كه فرصت در اختيارمان بود، اطلاع‌رساني لازم را به ناشران و غرفه‌داران انجام داديم و رهبر انقلاب هم حتي قبل از ساعت رسمي شروع نمايشگاه به مصلي آمدند و تعدادي از غرفه‌هاي ناشران را در غرفه‌هاي ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مورد بازديد قرار دادند.

سخنگوي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران همچنين با اشاره به علاقه شخصي مقام معظم رهبري به حوزه كتاب و كتابخواني، رصد و ديده‌باني صحيح اين حوزه توسط ايشان، تصريح كرد: در زمان حضور رهبر انقلاب در نمايشگاه كتاب، ايشان فرصت‌هايي كه به وجود مي‌آمد، نكات مهمي را در اين زمينه به ناشران ارايه مي‌كردند.

امير‌زاده حضور رهبر انقلاب را در اين نمايشگاه موجب ايجاد روحيه مضاعف براي دست‌اندركاران و ناشران دانست و گفت: ما حضور مقام معظم رهبري را در روزهاي آخر فعاليت نمايشگاه كتاب، يك پايان خوب براي اين نمايشگاه قلمداد مي‌كنيم.

يكي ديگر از چهره‌هاي عالي‌رتبه كشور كه از نمايشگاه كتاب ديدن كرد علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي بود. محسن جوادي رييس نمايشگاه كتاب، يحيي دهقاني معاون اجرايي نمايشگاه كتاب و اميرمسعود شهرامي‌نيا به همراه حسين انتظامي قائم‌مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين ديدار لاريجاني را همراهي كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون