• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4093 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

الو... اعتماد

۷ سال قبل پدرم را كه سكته مغزي كرده بود براي آزمايش و گرفتن آب نخاع به بيمارستان وليعصر زنجان بردم. درحين گرفتن آب نخاع پدرم به كما رفت و پس از مدت‌ها نگهداري در بخش مراقبت‌هاي ويژه درحالي كه گلويش براي تغذيه و ريه‌اش براي تنفس سوراخ شده و لوله‌گذاري شده بود او را به من تحويل دادند. هرچه معترض شديم كه چه اتفاقي روي داد كه گرفتن آب نخاع منجر به كما شد، پاسخ ندادند. از ۷ سال قبل شكايت كردم اما به نظر مي‌رسد محتويات پرونده شكايت مرا عوض كردند و گفتند كه پدرم آمبولي ريه كرده است. سال گذشته و در حالي كه ۶ سال او را در حالي كه با سرنگ غذا مي‌خورد و روي جا افتاده است، نگهداري كرده بوديم به سبب عارضه‌اي به بيمارستان بهمن زنجان كه بيمارستاني خصوصي است، منتقل كردم. در اين مرحله براي حمام دادن پدرم به مشكلي در بيمارستان برخورديم و وقتي به رييس‌بيمارستان مراجعه و اعتراض كردم متوجه شدم او همان رييس بيمارستان وليعصر است كه پدرم در آن دچار عارضه شد. اعتراض من فوري منجر به شكايت و اقامه دعوا در دادگاه زنجان شد ولي جالب است كه خطاي پزشكي با گم شدن پرونده، اعلام آمبولي ريه به عنوان عارضه به كما رفتن پدرم هنوز به جايي نرسيده است. من واقعا براي وضعيتي كه پزشكان و بيمارستان وليعصر زنجان براي پدرم رقم زدند بايد به كجا پناه ببرم و شاكي شوم.

مسعود/ زنجان

 

از شوراي عالي فضاي مجازي و همچنين از مركز ملي فضاي مجازي خواهشمند است پيام‌رسان‌هاي داخلي را موظف و مكلف كنند تا پاسخگوي مشكلات فني كاربران‌شان در خصوص مشكلاتي كه با پيام‌رسان‌هاي‌شان دارند، باشند. متاسفانه اصلا پشتيباني‌هاي پيام‌رسان‌هاي داخلي پاسخگو نيستند.

مينايي

09350000280

 

با سلام به تحريريه روزنامه اعتماد. پيشنهاد داشتم صفحه روزنامه زنده است در پنجشنبه‌ها را به بررسي تاريخ و معرفي مطبوعات و گفت‌وگو با سردبيران مجله‌هايي مثل دانستني‌ها مجله نامه، مجله حافظ، نگاه نو، بخارا و... بپردازيد.

09110000263

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون