• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4122 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

رييس سازمان بازرسي كل كشور:

اظهاراتم درباره هك شدن سايت وزارت صنعت درست بود

ناصر سراج، رييس سازمان بازرسي كل كشور در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايلنا، درباره تناقض بين اظهاراتش درباره هك شدن سايت وزارت صنعت و معدن و ورود غيرقانوني ۵ هزار خودرو و بيانيه اين وزارتخانه در تكذيب اين اظهارات گفت: نامه‌اي كه به ما نوشته بودند را منتشر كرديم. عين نامه را روي سايت گذاشتيم. مساله‌اي كه ما عرض كرديم، عين حقيقت بود و پيگيري مي‌كنيم.

وي افزود: سايت هك شده بود و شايد برخي هم از راه‌هاي ديگر بوده است. اينكه سايت هك شده بود قطعي است و ما نامه رسمي از وزارت صنايع داريم كه به ما كتبا نوشتند، سايت هك شده بود.

رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: فردي كه در اين هك وارد شده‌ دستگير و صراحتا اعتراف كرد و كدي كه از طريق آن وارد شده بود را گفت.

سراج همچنين افزود: هر هفته روساي قوا و برخي مسوولان سه قوه جلسه دارند و مصوبات اين نشست‌ها در سازمان‌ها اجرايي مي‌شود. اميدوارم با اين عزمي كه ايجاد شده است، حباب از بين برود. همان‌طور كه آقاي لاريجاني هم گفت، اين مسائل بيشتر از بيرون هدايت مي‌شد. آنها يك كيسي را انتخاب مي‌كنند، اگر ديدند موفق بود، ادامه مي‌دهند؛ اگر شكست خورد، دست مي‌كشند و كيس ديگري را وارد مي‌كنند. نظام ما از اول با كارشكني و فضاسازي مواجه بوده و تاكنون هم موفق شديم اينها را خنثي كنيم. مردم هم بايد همكاري كنند؛ حرص و ولعي به واسطه ترسي كه از آينده دارند و مي‌ترسند گراني شود، ايجاد شده است. بعضي بازاريان كالا را عرضه نمي‌كنند. ما چيزي كم نداريم. تا ديروز مغازه‌ها پر بود و بازاري‌ها دنبال مشتري بودند يا حتي خودروسازي‌هاي ما دنبال مشتري بودند. چه شد؟ كجا رفت؟ ظرف دو سه روز همه‌چيز تغيير كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون