• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3201 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند

ويژه

بانك صنعت و معدن نشان زرين مديريت برتر گرفت

بانك صنعت ومعدن نشان زرين مديريت برتر بانكداري در سال 1393 را به خود اختصاص داد. به گـزارش پايـگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، ايـن نشـان در مراسـمي كه در مركز هـمايـش‌هاي صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران و تحت عنوان اجلاس معتبرترين شركت‌ها و سازمان‌هاي ايراني (MITEC 2015) برگزار شد به اين بانك اهدا شد. بانك صنعت و معدن باتوجه به معيارهايي نظير جلب اعتماد مشتريان از طريق ارايه خدمات تخصصي، افزايش سرعت در ارايه خدمات، ارايه طرح‌ها و روش‌هاي نوين خدمات بانكداري و ارايه ميزان تسهيلات و حمايت‌هاي مالي و اعتباري رتبه ياد شده را كسب كرده است. گفتني است اجلاس مزبور با همكاري وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت تعاون، كار و اموراجتماعي، اتاق تعاون مركزي ايران، سازمان سرمايه‌گذاري و اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي استان‌ها برگزار شده است.

 

بيمه آسيا براي دانش‌آموزان سربازي مدرسه مي‌سازد

بيمه آسيا يك باب مدرسه چهار كلاسه در روستاي گرگ دهستان كشيكور شهرستان سرباز احداث خواهد كرد.    به گزارش روابط عمومي بيمه آسيا، دكتر كاردگر، نايب‌رييس هيات‌مديره ومديرعامل بيمه آسيا در نشست امضاي توافقنامه ساخت مدرسه گفت: شركت بيمه آسيا درتداوم مشاركت در امور فرهنگي كشور و از محل اعتبارات اطلاع‌رساني و تبليغاتي، در زميني به مساحت1500متر مربع ، يك باب مدرسه چهار كلاسه در روستاي گرگ (garag) دهستان كشيكور شهرستان سرباز در استان سيستان و بلوچستان احداث خواهد كرد.      مديرعامل بيمه آسيا ضمن دعوت از مسوولان و دست‌اندر‌كاران حوزه اقتصادي كشور در‌خصوص ساخت مراكز آموزشي و فرهنگي در مناطق محروم كشور بيان داشت: باور قلبي مسوولان بيمه آسيا، صرف بخشي از هزينه اطلاع‌رساني و تبليغات در مناطق محروم است كه در نهايت به رفاه جامعه وتحقق اهداف فرهنگي و اقتصادي كشور منجر خواهدشد.  در نشست امضاي توافقنامه ساخت يك باب مدرسه چهار كلاسه در روستاي گرگ دهستان كشيكور شهرستان سرباز، دكتر ابراهيم كاردگر، نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل بيمه آسيا، محمد سعيد اربايي نماينده مردم ايرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج در مجلس شوراي اسلامي، عليرضا نخعي مديركل آموزش و پرورش سيستان‌و‌بلوچستان و عباس شهركي معاون اداري و مالي و پشتيباني اداره كل نوسازي مدارس سيستان  و‌بلوچستان حضور داشتند.

 

در مجمع عمومي فوق‌العاده بانك پاسارگاد

اساسنامه جديد بانك‌پاسارگاد تصويب شد

اساسنامه جديد بانك پاسارگاد در جلسه مجمع عمومي فوق‌العاده اين بانك به تصويب سهامداران رسيد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در اين مجمع كه با حضور بيش از86 درصد صاحبان سهام و به رياست سيدكاظم ميرولد، رييس هيات‌مديره و با حضور نماينده بانك‌مركزي و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سهامداران به تغيير اساسنامه اين بانك راي دادند.  بر اين اساس، اساسنامه جديد بانك پاسارگاد مطابق با «اساسنامه نمونه بانك‌هاي تجاري غيردولتي» مصوب شوراي پول و اعتبار تنظيم و به تصويب سهامداران رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون