• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3202 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ اسفند

9 نفر از 12 نامزد انتخابات فدراسيون همگاني كنار كشيدند مجدآرا رييس شد

انتخابات فدراسيون ورزش‌هاي همگاني در حالي برگزار شد كه پيش از آغاز راي‌گيري 9 نفر از 12 كانديدا از حضور در انتخابات كنار كشيدند. شروين جباريان، محمدرضا دوست‌محمدي، محمدحسن قادري و عليرضا صفري به نفع علي مجدآرا از حضور در انتخابات انصراف دادند. همچنين يحيي داوودي، مهدي حيدري و مصطفي نكولعل آزاد نيز به نفع برانوش نيك‌بين انصراف خود را اعلام كردند. حسين زيبايي و فروزان زادمنش نيز بدون اعلام حمايت از هيچ كدام از كانديداها از حضور در انتخابات انصراف دادند و در نهايت انتخابات رياست فدراسيون همگاني ميان سه كانديدا شامل علي مجدا آرا، محمدعلي قره و برانوش نيك‌بين برگزار شد كه در نهايت علي مجدآرا با پشت سر گذاشتن رقبا و با كسب اكثريت آرا بار ديگر به عنوان رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني انتخاب شد. در اين انتخابات مجدآرا 31 راي داشت، برانوش نيك‌بين 9 راي كسب كرد و محمد علي‌قره نيز صاحب دو راي شد. 42 نفر در اين انتخابات راي دادند.


مجدآرا: سرباز وزير هستم

مجدآرا پس از در اختيار گرفتن سمت فدراسيون ورزش‌هاي همگاني اظهار كرد: از تمامي كساني كه به من راي دادند تشكر مي‌كنم. همچنين به سوي همه كانديداها دست دراز مي‌كنم و دست همه آنها را مي‌بوسم و مي‌خواهم كه كمك‌رسان من باشند، چرا كه ورزش‌هاي همگاني مديريت همگاني را مي‌طلبد. رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني با تشكر از وزير ورزش به خاطر برگزاري خوب اين انتخابات در موعد مقرر گفت: من سرباز وزيرم. همه جا اين را گفته‌ام و اينجا هم اين را مي‌گويم. مگر مي‌شود يك فرمانده به سربازش بي‌احترامي كند. تاكيد مي‌كنم كه من سرباز وزير هستم و تمام سياست‌هاي او را دنبال مي‌كنم. از كساني كه به نفع من كنار كشيدند و با اين كار مسووليت من را سنگين‌تر كردند تشكر مي‌كنم و اميدوارم كه لياقت اين را داشته باشم تا در عمل جبران كنم. رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني با اشاره به اينكه اجراي سند توسعه ورزش همگاني سرلوحه كارهايش خواهد بود، افزود: ممكن است ضعف‌هايي داشته باشم اما از نيروهاي خوبي بهره مي‌برم. مسوولان ارشد وزارت ورزش و جوانان به خوبي پشتوانه ورزش همگاني هستند و ما ديگر تنها نيستيم. همچنين يكي از برنامه‌هاي اصلي من اخلاق‌محوري است و قول مي‌دهم كه اخلاق را سرلوحه كارم قرار دهم. امروز روز بسيار خوبي بود، چرا كه اعضاي مجمع به عملكرد خود راي داده‌اند. برگزاري اين مجمع كاملا حول محور تاكيد وزير ورزش و جوانان بر اخلاق‌گرايي و نهادينه كردن ورزش همگاني بود. كما اينكه دكتر گودرزي دستور داده بودند كه اين انتخابات به خوبي و در سلامت كامل برگزار شود كه جا دارد از او قدرداني كنم. وي در پاسخ اين سوال كه خود را سرباز وزير عنوان كرده، آيا اين موضوع نشان از تعامل بيشتر ميان فدراسيون ورزش‌هاي همگاني و وزارت ورزش و جوانان خواهد بود؟ تصريح كرد: من سلسله مراتب را مي‌دانم و به آن اعتقاد دارم. بنابراين بايد از اين سلسله مراتب تبعيت كنيم.

شعباني بهار: وزير سرباز نمي‌خواهد، مدير خوشفكر مي‌خواهد

غلامرضا شعباني بهار، معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان كه رياست مجمع انتخاباتي فدراسيون ورزش‌هاي همگاني را بر عهده داشت پس از برگزاري اين مجمع و انتخاب علي مجد آرا به عنوان رييس اين فدراسيون، در واكنش به اين اظهارنظر مجد آرا كه اظهار كرده «من سرباز وزير هستم»، گفت: وزير ورزش و جوانان سرباز نمي‌خواهد، بلكه مدير خوشفكر و برنامه‌دار كه بر اساس كار سيستماتيك عمل كند نياز دارد. كساني كه سرباز مي‌خواهند بايد در نيروهاي نظامي فعاليت كنند نه در ورزش.  همان‌طور كه به جامعه ورزش قول داده بوديم انتخابات فدراسيون ورزش‌هاي همگاني قبل از عيد برگزار شود اين كار را انجام داديم و در فضاي بسيار خوب و صميمي كانديداها نظرات خود را بيان كردند و در نهايت مجدآرا رييس شد.  در ادامه مجد آرا در مواجهه با شعباني‌بهار از او درباره علت گفتن اين جمله كه «وزير ورزش و جوانان سرباز نمي‌خواهد، بلكه مدير خوشفكر مي‌خواهد»، سوال كرد كه شعباني بهار نيز در جواب گفت: باز هم تاكيد مي‌كنم كه وزارت ارگان نظامي نيست كه نياز به سرباز داشته باشد، گودرزي يك مدير خوشفكر و با برنامه مي‌خواهد تا امور ورزش به خوبي پيش برود. او نيازي به سرباز ندارد. مجدآرا نيز در واكنش به او خاطرنشان كرد: من اين حرف را از شما ياد گرفته‌ام، چرا كه روزي به من گفتيد من سرباز وزير هستم. اگر خوشفكر نبودم به من راي نمي‌دادند. من خوشفكر اخلاقي هستم و با برنامه كار مي‌كنم. اميدوارم با حمايت‌هاي مديران خوشفكري همچون شما بتوانم كارهاي خوبي در اين فدراسيون انجام بدهم كه شعباني بهار نيز از گفته او تشكر كرد.

نيك‌بين: انتخابات همگاني سالم برگزار شد

برانوش نيك‌بين مهم‌ترين رقيب مجدآرا در انتخابات فدراسيون ورزش‌هاي همگاني از برگزاري انتخابات ابراز رضايت كرد و درباره رياست مجدد علي مجدآرا بر فدراسيون ورزش‌هاي همگاني گفت: خو‌شبختا‌نه مجمع در فضاي سالم و به دور از هر حاشيه‌اي برگزار شد و اعضاي مجمع به فرد مورد نظر خود راي دادند. از برگزاري اين مجمع كاملا راضي هستم و به راي تمامي اعضاي حاضر احترام مي‌گذارم. انشاءالله اين راي و روي كار آمدن مجدآرا به رشد و توسعه بيشتر ورزش‌هاي همگاني كمك كند. من نيز هيچ اعتراضي نسبت به نحوه برگزاري اين مجمع ندارم و از وزارت ورزش و جوانان تشكر مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون