• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3202 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ اسفند

سرخط خبرها

 تورنمنت بين‌المللي هلند از روز شنبه (23 اسفندماه) با مبارزات تكواندوكاران هشت وزن آغاز و يكشنبه (24 اسفندماه) به پايان خواهد رسيد.
  ابراهيم جوادي، دارنده چهار مدال طلاي جهان و برنز المپيك به عنوان رييس كميته پيشكسوتان فدراسيون كشتي منصوب شد.
  فرناز پناهي‌زاده، جانشين سلطانعلي ترخاق در واحد روابط بين‌الملل فدراسيون كشتي شد. ترخاق نيز از اين پس مشاور عالي در امور اجرايي فدراسيون كشتي خواهد بود.
  تورنمنت بوكس جام شكست حصر آبادان از روز جمعه 22 تا روز سه‌شنبه 26 اسفند در آبادان با حضور سه تيم داخلي (تيم ملي الف، تيم ملي ب و صنعت نفت آبادان) و شش تيم خارجي (تركيه، عراق، داغستان، پاكستان، لتوني و افغانستان) برگزار خواهد شد. 30 بوكسور داخلي و 43 بوكسور خارجي در اين رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
  سرمربي تيم ملي كاراته، محمدرضا عبدالمحمدي سرمربي تيم نوجوانان، جوانان و زير 21 سال پسران، زيبا سليماني، سرمربي تيم ملي بزرگسالان بانوان و ليلا بهرامي، سرمربي تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و اميد (زير 21 سال) ايران در بخش زنان، را به عنوان مربيان مدنظر خود را به صورت كتبي به محمد آرين‌خو، مدير تيم‌هاي ملي معرفي كردند و قرار است بعد از بررسي‌هاي لازم از بين اين مربيان نفراتي را براي كادر تيم‌هاي ملي انتخاب كنند.
   رييس فدراسيون سواركاري با انتقاد از وضعيت باشگاه‌هاي سواركاري در كشور تاكيد كرد كه اين باشگاه‌ها متولي ندارند.
   تيم ملي واترپلو ايران در آخرين رنكينگ فينا (فدراسيون جهاني شنا) با چهار پله صعود نسبت به دوره پيش بالاتر از روسيه در رده هفدهم قرار گرفت.
   زهرا نعمتي، عضو تيم ملي ريكرو زنان مي‌گويد تمام تلاشم بر اين است تا اولين سهميه المپيك تيرو‌كمان را مردادماه در مسابقات جهاني دانمارك كسب كنم.
   اعضاي كادر فني پرسپوليس به همراه محمد نوري كاپيتان اين تيم با حضور در باشگاه، با محمدحسين نژادفلاح ديدار كردند و درباره شرايط تيم و مشكلات با قائم‌مقام به گفت‌وگو پرداختند.
   آرش افشين كه به دليل ابطال كارت پايان خدمتش مجبور به فسخ قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان شد از روز گذشته در تمرينات ملوان حضور پيدا كرد. البته اين بازيكن تا اطلاع ثانوي به همراه ساير بازيكنان سرباز اجازه فعاليت رسمي در فوتبال ايران را تا زمان رسيدگي به پرونده‌اش ندارد.
   عباس ترابيان با حكم علي كفاشيان به عنوان سرپرست كميته فني و توسعه فوتسال انتخاب شد.
   بهرام افشارزاده در جلسه با علي كفاشيان، از رييس فدراسيون فوتبال خواست تا مقدمات پرداخت طلب رودريگو توزي از اين باشگاه، از محل پاداش حضور بازيكنان استقلال در جام جهاني كه در فيفا وجود دارد پرداخت شود.
   رييس كميته اخلاق از پيگيري ويژه موضوع اهانت به قرآن در ليگ دسته اول فوتبال كشور خبر داد.
   تيم ملي ايتاليا براي برگزاري بازي دوستانه با تيم ملي حدود يك تا يك و نيم ميليارد تومان پول درخواست كرده است. در صورتي كه فدراسيون بتواند اين مبلغ را از طريق بازاريابي تامين كند، مذاكرات براي عقد قرارداد برگزاري اين بازي دوستانه انجام خواهد شد.
    ابوذر نديمي، عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طريق اساسنامه انتخاب روساي فدراسيون‌ها و انتخاب رييس با نظر وزارتخانه اعلام كرد نبايد دخالت در انتخاب روساي فدراسيون‌ها به گونه‌اي باشد كه فساد در جامعه ورزش رخنه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون