• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3202 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ اسفند

خبر كوتاه

روزبهاني: ناطق‌نوري دوست دارد كمك كند اما مي‌گويد بودجه ندارد!

احسان روزبهاني ملي‌پوش بوكس كه اولين سهميه المپيك ريو را براي ورزش ايران كسب كرد، در خصوص كمك‌هاي فدراسيون بوكس و صحبت‌هايش با رييس فدراسيون، اظهار كرد: با آقاي ناطق نوري صحبت كرده‌ام. ايشان تمايل زيادي دارد تا به من كمك كند و هزينه‌هاي درماني من را بپردازد، اما مي‌گويد بودجه‌اي ندارد! او همچنين در خصوص پاداشي كه قرار بود براي كسب سهميه المپيك به او پرداخت شود نيز، گفت: پاداش نقدي به من پرداخت نشد. روزبهاني با اشاره به برنامه تمريني‌اش افزود: شرايط مصدوميت بيني‌ام خوب نيست و چون شكستگي شديدي دارد، فعلا تمرين بوكس ندارم؛ اما زير نظر آقاي احدي (سرمربي تيم ملي) ورزش مي‌كنم و هر روز صبح پس از پيگيري وضعيت سلامتي‌ام نزد دكتر بهرامي‌نژاد كارهاي بدنسازي‌ام را پيگيري مي‌كنم. اميدوارم مشكل مالي فدراسيون كه يك معضل هميشگي بوده حل شود و براي فدراسيون اسپانسري پيدا شود كه البته اگر مشكل پخش تلويزيوني مسابقات برطرف شود حتما اسپانسرها توجه بيشتري به ورزش بوكس ايران خواهند كرد، چرا كه به نظر من در ايران نابغه‌هاي زيادي در بوكس وجود دارد كه مطمئنا با توجه بيشتر فدراسيون و افزايش بودجه، مي‌توان انتظار درخشيدن آنها را داشت.

پولادگر: ورزشكاري كه تبعه مي‌شود عرق ملي ندارد

محمدرضا پولادگر، رييس فدراسيون تكواندو در خصوص تكواندوكاراني كه گفته شده تبعه آذربايجان شده‌اند، اظهار كرد: از كشورهاي ديگر شرايط مالي خوب به خيلي از تكواندوكاران پيشنهاد مي‌شود. اين پيشنهادات هميشه بوده است. چيزي كه ملي‌پوشان را نگه مي‌دارد تعهد و تعصب به كشور است. كساني كه فريب كشورهاي ديگر را خورده‌اند و شرايط مالي بهتر را ترجيح داده‌اند عرق ملي ندارند. اگر براي ورزشكار ارزش‌هاي ملي و اعتقادي مهم باشد، هيچ‌وقت پرچم كشورش را نمي‌فروشد. تعهد به كشور را نمي‌توان با هيچ پولي خريد. ما در تيم ملي هيچ فرصت سوزي نكرده‌ايم. تمام قهرماناني كه مي‌توانستند در تركيب تيم ملي حضور داشته باشند به اردوهاي تيم ملي دعوت شده‌اند. اينكه ملي‌پوشان تبعه كشورهاي ديگر مي‌شوند ربطي به فدراسيون ندارد. آنها به خاطر پول اين كار را قبول كرده‌اند. رييس فدراسيون تكواندو در پاسخ به اين سوال كه حضور مهماندوست كه هم اكنون سرمربي تيم ملي آذربايجان است، چه تاثيري در تبعه شدن تكواندوكاران ايران دارد؟ افزود: اميدوارم كه مهماندوست نقشي در اين اتفاقات نداشته باشد، اما شاهد هستيم كه تبعه شدن تكواندوكاران ايران بعد از حضور وي در آذربايجان رخ داده است و قبل از آن هيچ ايراني در تركيب تيم ملي آذربايجان حضور نداشت. خبرنگاراني كه بعد از بركناري مهماندوست سنگ او را به سينه مي‌زدند و انتظار داشتند مهماندوست همچنان سرمربي تيم ملي بماند لطفا چشم‌شان را باز كنند و قضاياي پيش آمده را ببينند.

تنظيم برنامه‌هاي كاراته به نسبت بودجه

عليرضا سليماني، سرمربي تيم ملي كاراته در خصوص آغاز اردوي تيم ملي كاراته از شنبه گفت: در اين اردو از كساني دعوت كرده‌ايم كه در مسابقات قهرماني كشور در كرمانشاه به هر دليلي نتوانسته‌اند مقامي به دست آورند و قرار است از ميان آنها كساني كه منتخب مي‌شوند را وارد اردوي اصلي تيم ملي كنيم. احتمالا در هر وزن يك نفر را به اردوي اصلي دعوت خواهيم كرد كه بعد از عيد نوروز آغاز خواهد شد. اين اردو هم براي حضور در تيم ملي خواهد بود و هم به جنبه آموزشي آن و كسب تجربه جوانان استان‌هاي مختلف كشور توجه شده است. سليماني با اشاره به برنامه‌هاي سال آينده فدراسيون نيز گفت: قرار است جلسه‌اي را اين هفته در فدراسيون برگزار كنيم و در خصوص برنامه‌هاي تيم ملي به اجماع برسيم و براي تيم ملي به نسبت بودجه فدراسيون تورنمنت‌هاي مختلفي را در نظر بگيريم. تاكنون هيچ تصميم مشخصي در اين خصوص گرفته نشده است. نخستين مرحله اردوي تيم ملي كاراته بزرگسالان از روز شنبه بيست و سوم اسفند ماه با حضور بيش از 30 كاراته‌كار در شش وزن برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون