• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3214 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين

سرخط خبرها

  با اعلام كفاشيان، اگر قرار باشد قطع همكاري با كارلوس كي‌روش از طرف فدراسيون فوتبال صورت بگيرد، اين مجموعه بايد يك ميليون و 400 هزار يورو غرامت به مرد پرتغالي بدهد.
  آندره پاناديچ يكي از مربياني است كه برانكو ايوانكوويچ در توافق با باشگاه پرسپوليس همراه خود به ايران مي‌آورد. اين فرد قبلا در باشگاه هامبورگ همبازي مهدي مهدوي‌كيا بود.
  الكس سوسي، دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه‌اي از اعلام تاريخ جديد مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي فوتسال آسيا به ميزباني ايران خبر داد. بر همين اساس اين دوره از رقابت‌ها از 9 تا 16 مرداد برگزار خواهد شد.
  ايوانكوويچ پس از توافق با نژادفلاح و امضاي قرارداد يك فصل و دو ماهه، استانبول را به مقصد زاگرب ترك كرد و پس از ديدار با خانواده و رسيدگي به امور شخصي و گفت‌وگو با دستياران كرواتش بامداد چهارشنبه وارد ايران شد.
  آخرين تمرين تيم كشتي آزاد براي حضور در جام‌جهاني امريكا صبح امروز در خانه كشتي انجام شد/ اين تيم بامداد فردا تهران را به مقصد لس‌آنجلس ترك خواهد كرد/ جام‌جهاني كشتي آزاد با حضور هشت تيم  روزهاي ۲۲ و ۲۳ فروردين در لس‌آنجلس برگزار‌ مي‌شود
  فدراسيون جهاني واليبال از ابراهيم فيروزي داور بين‌المللي ايران به عنوان دومين داور ايراني براي قضاوت در ليگ جهاني سال ۲۰۱۵ دعوت كرد/ پيش از اين محمد شاهميري نيز براي قضاوت به ليگ جهاني واليبال دعوت شده بود.
  مرحله جديد  اردوي جودو تيم‌ ملي در حالي برگزار مي‌شود كه بعد از غيبت قاسمي‌نژاد در اردوي تركيه، نام او در ليست جديد تيم ملي ديده مي‌شود/ در اين ليست نام پنج جودوكاري كه در مسابقات سامسون تركيه عملكرد خوبي نداشتند، ديده نمي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون