• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3214 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين

وزير از كي‌روش سوالي كرد و او تصميم گرفت تيم ملي را رها كند

برانكو براي حفظ خادم آمد!

امير عابديني٭

 

  اسدي با برخوردش ثابت كرد كه كي‌روش بايد پاسخگو باشد. اسدي در جلسه با سرمربي تيم ملي با احترام به ايشان گفته بود كه ما حق داريم از شما سوال كنيم؛ در حالي كه كي‌روش به صورت تهاجمي و كنايه به اسدي گفته بود آيا شما نفر اول فدراسيون هستيد يا نفر دوم؟ درواقع سرمربي تيم ملي باز هم به جاي پاسخگويي، فرافكني كرد. اسدي هم در پاسخ به كي‌روش گفته بود كه اگر شما كاربلد نبودي، قطعا اين صحبت شما را به عنوان توهين تلقي مي‌كردم، من به عنوان دبيركل فدراسيون فوتبال مسووليت تمامي كميته‌ها را دارم. از اسدي خواهش مي‌كنم نوار صوتي جلسه با كي‌روش را منتشر كند تا مردم واقعيت‌ها را درباره اين مربي بدانند.
  يك روز آقاي گودرزي سر تمرين تيم ملي حضور يافت و همان جا يك برخورد كلامي با سرمربي تيم ملي داشت. وزير از موضوعي سوال كرده بود كه در حوزه اختياراتش بود. با اين حال سرمربي تيم ملي آن سوال را برنتابيد و بعد از آن جلسه تصميم گرفت كه تيم ملي را رها كند.
 كي‌روش هميشه تهاجمي برخورد و سيستم را بدهكار مي‌كرد.
  متاسفانه آقايان، علي كريمي را با ترفند خاصي كنار گذاشتند يا رفتاري كردند كه او قهر كند و از تيم ملي برود.
 دو روز بعد از اينكه تيم ملي به استراليا رسيد، سرپرست يا مسوول رسانه‌اي تيم ملي با كفاشيان كه در تهران بود، تماس گرفت. من همان موقع كنار كفاشيان بودم. درخواست كي‌روش اين بود كه اگر فلان شخص به استراليا و اردوي تيم ملي نيايد، تيم ملي را رها مي‌كند.
  متاسفانه فدراسيون فوتبال اين مسائل را براي حفظ حرمت تيم ملي، رسانه‌اي نمي‌كند ولي همان جا ديدم كه كفاشيان چقدر از دست كي‌روش عصباني شد و گفت اين چه رفتاري است كه كي‌روش با ما مي‌كند؟ چه دليلي دارد كه او ما را اذيت كند و مگر او مي‌تواند در اين مقطع زماني تيم ملي را رها كند و برود. اين در حالي است كه در نهايت فدراسيون اين‌بار هم با خواسته كي‌روش موافقت كرد و آن شخص به اردوي تيم ملي رفت.
  كفاشيان چيزهايي مي‌داند كه نكونام نمي‌داند. اين بازيكن به هيچ عنوان نبايد به خاطر كي روش عليه رييس فوتبال ايران موضع مي‌گرفت.
   شما نگاه كنيد كه دروازه‌بان‌هاي تيم ملي چطور يكي يكي فدا مي‌شوند. اينها حرف و حديث‌هايي است كه در تيم ملي وجود دارد و بايد بررسي شود.
   الان قرارداد برانكو با پرسپوليس چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان است، چه معنايي دارد كه پرسپوليس در اين مقطع زماني چنين پولي به برانكو بدهد؟ مگر آقايان براي كنترل هزينه‌ها نيامده بودند؟ حالا همه مطالب را كنار هم بگذاريد تا متوجه شويد كارلوس كي‌روش هم روي همين بستر و بلبشو زندگي مي‌كند.
  اميررضا خادم (معاون وزير ورزش) نمي‌خواهد پرسپوليس را نجات بدهد، او مي‌خواهد خودش را نجات بدهد. آمدن برانكو به پرسپوليس براي نجات اين تيم نيست، براي حفظ خادم است.
٭عضو مجمع فدراسيون فوتبال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون