• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3115 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ آذر

ويژه

امضاي شيوه‌نامه مشترك آموزشي بين بانك گردشگري و بانك آينده

در اجراي تفاهمنامه مشترك شهريور ماه 1393، بين دو بانك گردشگري و آينده و به‌منظور گسترش و تعميق زمينه‌هاي همكاري دوجانبه در حوزه آموزش، شيوه‌نامه مشتركي، در روز سه‌شنبه مورخ 27/8/1393 بين دو بانك، به امضا رسيد.
شايان ذكر است؛ با امضاي اين شيوه‌نامه، فصل جديدي از همكاري‌هاي مشترك آموزشي بين دو بانك آغاز شده و هم‌افزايي حاصل از آن، در قالب طراحي و اجراي برنامه‌هاي آموزشي مشترك و طرح‌ريزي براي تحقق سازمان يادگيرنده در دو بانك و تربيت نيروهاي مستعد و حرفه‌يي در نظام بانكي كشور و ارزش‌آفريني هر چه بيشتر براي مشتريان و ساير ذي‌نفعان دو بانك، نمود خواهد يافت.
همچنين، در اين جلسه، مديران هر دو مجموعه، در زمينه‌هاي مختلف اعتباري، بازاريابي و تبليغات، سرمايه انساني، مالي، بانكداري الكترونيكي، امور ارزي و شركت‌ها، در قالب تفاهمنامه مذكور، به توافقاتي جديد دست يافتند كه اميد است در جهت ارتقاي رضايت مشتريان هر دو بانك، هر چه زودتر اجرايي شود.

 

رشد 174 درصدي توليد وانت 151 سايپا

سايپا نيوز| شركت بن رو سايپا موفق به شكستن ركورد كل توليد سال 92 شد.  شركت بن رو از گروه خودروسازي سايپا موفق شد به رشد 174 درصدي در توليد سايپا 151 (وانت پرايد) دست يابد. بر اساس اين گزارش شركت بن رو سايپا با توليد 14302 دستگاه وانت پرايد تا تاريخ 26/8/93 توانست ركورد كل توليد اين شركت در سال 92 با توليد 5212 دستگاه را بشكند و به رشدي چشمگير دست يابد. اين در حالي است كه اين شركت در سال جاري صرفا سايپا 151 (وانت پرايد) توليدكرده ولي در سال گذشته تواما سايپا 151 و سايپا 131 را به توليد رسانده و با در نظر گرفتن مجموع دو خودرو نيز تاكنون به رشد 5 درصدي دست يافته است كه نشان از افزايش توليد خودروي سايپا 151 در اين شركت دارد. گفتني است شركت‌هاي خودروساز در توليد خودرو با توجه به شرايط سخت و تحريم‌هاي داخلي و خارجي روند سختي را دنبال مي‌كنند و اين افزايش توليد در شركت بن‌رو نشان از همت و كوشش شبانه‌روزي كاركنان در كنار مديريت هوشمندانه اين شركت دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون