• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3231 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

خبر كوتاه

كلاهبرداري فوتباليست نامدار از داوود سيدعباسي

داود سيدعباسي، بازيكن سابق استقلال و پرسپوليس طي مصاحبه‌اي اعلام كرد يكي از نامدارترين فوتباليست‌هاي ايران از او كلاهبرداري كرده است. سيدعباسي اعلام كرده يكي از بازيكنان مطرح سابق پرسپوليس و تيم ملي ماه‌هاست كه به تلفن‌ها و پيامك‌هايش جواب نمي‌دهد. داستان از اين قرار است كه اين فوتباليست نامدار شش سال پيش كه سيدعباسي بازيكن تيم ابومسلم بوده، با او تماس مي‌گيرد و از مشكلات مالي‌اش با سيدعباسي صحبت و از او درخواست كمك مي‌كند. سيدعباسي به خاطر رفاقت ديرينه‌اش با بازيكن مورد نظر و اعتباري كه اين بازيكن سابقا ملي‌پوش داشته، وكالتي به اين رفيق قديمي داده و سند خانه مادري خود را در اختيار او مي‌گذارد تا بتواند با استفاده از اين سند، از بانك وام بگيرد. طبق ادعاي سيدعباسي، اكنون شش سال از گرفتن اين وام مي‌گذرد اما ستاره اسبق فوتبال ايران هيچ مبلغي را به بانك بازنگردانده است. سيدعباسي مدت‌هاست به دنبال اين بازيكن است تا بتواند اين مشكل را دوستانه حل كند. او البته در اين امر ناموفق بوده و همچنان از طريق وكلايش پيگير اين ماجراست.

هدايتي براي خريد پرسپوليس پول واريز كرد

مرحله سوم مزايده واگذاري باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي چهارشنبه 9 ارديبهشت برگزار مي‌شود. به همين ترتيب آخرين فرصتي كه خريداران سهام دو باشگاه مهلت دارند تا پاكت‌هاي پيشنهادي خود را به سازمان خصوصي‌سازي ارسال كنند تا ساعت اداري امروز يعني 16 و 30 دقيقه روز سه‌شنبه هشتم ارديبهشت‌ماه خواهد بود. حسين هدايتي كه يكي از افراد خواهان گرفتن سهام پرسپوليس است اما روز گذشته مبلغ هشت ميليارد و هفتصد ميليون تومان براي خريد سهام پرسپوليس پول واريز كرد. هدايتي البته ديروز حاضر نشد فيش و مدارك لازم را به مسوولان واگذار كننده تحويل دهد و او ساعت 14 امروز (دوشنبه) اين كار را انجام مي‌دهد. مالك باشگاه استيل آذين اعلام كرده تنها به مبلغ 290 ميليارد نه بيشتر و نه كمتر حاضر به گرفتن امتياز باشگاه است.

پرسپوليس خانزاده را تا اطلاع ثانوي محروم كرد

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس حكم محروميت مدافع تيمش را به خاطر درگيري با يك هوادار در قطر اعلام كرد. روز گذشته جلسه‌اي بين خوردبين، باقري، خانزاده و نژادفلاح در باشگاه پرسپوليس برگزار و در خصوص درگيري محمدرضا خانزاده با يكي از هواداران در قطر پس از بازي با لخويا و استفاده اين بازيكن از الفاظ ناشايست صحبت شد. خانزاده در اين جلسه باز هم عذرخواهي خودش را نسبت به اين اتفاق اعلام كرد و گفت كه تابع تصميم باشگاه است. با اعلام نژادفلاح، خانزاده تا اطلاع ثانوي از همراهي پرسپوليس محروم و همچنين 30 درصد از مبلغ قراردادش به عنوان جريمه كسر شد.

فرار استقلال از خطر كسر امتياز

باشگاه استقلال به دليل بدهي‌ به بازيكنان خارجي كه در سال‌هاي گذشته عضو اين تيم بودند، در كميته انضباطي فيفا پرونده دارد. نمونه‌هاي اين موضوع پرونده شكايت رودريگو توزي، جي لوئيد ساموئل، گوران لاوره و ليام ردي هستند. مهم‌ترين پرونده‌اي كه استقلال در فيفا دارد، شكايت توزي است كه اين تيم را در خطر كسر امتياز قرار داده بود. فيفا اين فرصت را به باشگاه استقلال داد تا در چند قسط بدهي بازيكن برزيلي پيشين خود را پرداخت كند.  استقلالي‌ها پنجشنبه هفته گذشته 50 هزار دلار به حساب توزي واريز كردند تا به صورت موقت از خطر كسر امتياز فرار كنند. با توجه به پرونده‌هايي كه استقلال در كميته انضباطي فيفا دارد، ممكن است باز هم اين تيم با خطر كسر امتياز مواجه شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون