• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3240 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

سرخط خبرها

شهريان: رييس‌جمهور گزارش عملكرد رفع تبعيض از ورزش بانوان را خواسته است
 در پايان رقابت‌هاي جام جهاني تير و كمان در شانگهاي چين تيم ملي كامپوند مردان با نتيجه 233 بر 234 بازي را به تيم دانمارك واگذار كرد و به مدال نقره دست يافت.
 رتبه‌بندي هيات‌هاي كشتي در سال 93 از سوي فدراسيون كشتي اعلام شد. در اين رتبه‌بندي مازندران با كسب 1879 امتياز در جايگاه نخست قرار دارد، استان تهران با كسب 1457 امتياز در جايگاه دوم است و استان خوزستان نيز با كسب 1148 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
 سجاد انوشيرواني، عضو كميته فني فدراسيون وزنه‌برداري مي‌گويد، ادامه اردوي تيم ملي در خارج از تهران برگزار مي‌شود تا در خوابگاه‌ها و سالن تمرين تعميرات انجام گيرد.
 تيم ملي هاكي سالني ايران براي حضور در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا به قزاقستان مي‌رود.
  علي مرادي، رييس فدراسيون وزنه‌برداري در ادامه انتصاباتي كه در فدراسيون وزنه‌برداري انجام داده است، حسين مقامي را به عنوان دبير فدراسيون معرفي كرد. مقامي همچنين سمت سخنگويي فدراسيون وزنه‌برداري را نيز بر عهده دارد.
  محمدعلي شجاعي، رييس فدراسيون تيروكمان با اشاره به موفقيت‌هاي خوب كامپوند در جام جهاني تايلند و چين مي‌گويد امسال با توجه به اينكه سال المپيك است، اميدوارم در كنار موفقيت كامپوند، شاهد رشد تيم ريكرو نيز باشيم.
  سعيد احمدوند، سرمربي تيم ملي تنيس مي‌گويد به دليل پايين بودن آمادگي ملي‌پوشان تصميم گرفته به‌جاي اتلاف وقت در مسابقات كشورهاي اسلامي، بازيكنان تمرين كنند و به اين مسابقات نروند.
  مجمع انتخاباتي فدراسيون ورزش‌هاي رزمي با يك هفته تاخير در تاريخ 23 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.
  در روز نخست مسابقه‌هاي دووميداني قهرماني نوجوانان آسيا كاروان ايران از كسب مدال بازماند.
  تيم‌هاي منتخب كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان ايران در تورنمنت محمود آتالاي و ياشار اركان تركيه شركت مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون