• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

نظر معاون وزير آموزش و پرورش احمدي‌نژاد در مورد وزير شايسته

حميدرضا محدث خراساني، معاون فرشيدي در دولت احمدي‌نژاد گفته: توجه به آموزش و پرورش به شكلي نبوده كه رهبري به آن اشاره داشتند و مشكلاتي هم كه در حال حاضر در اين وزارتخانه وجود دارد به همين دليل است.
اين مقام مسوول سابق در آموزش و پرورش كه در تجمعات اعتراضي سال 85 با خطاب توهين‌آميز معلمان به‌شدت واكنش آنها را به‌دنبال داشت، در مورد اعتراضات اخير معلمان گفته: نكاتي كه در اين قضاياي اخير ديده مي‌شود، احساس مي‌شود كه كم كاري‌هاي به عمد صورت گرفته كه معلمان را جريحه‌دار كرده است، برخي سياسي‌ها هم هستند كه به جريانات خاصي وابسته هستند و فقط به فكر ضربه‌زدن به نظام و انقلابند كه آنها بحث شان از معلمان جداست. اينكه عده‌اي به نشانه اعتراض به خيابان‌ها بيايند نشان‌دهنده ضعف و بي‌عرضگي است.
البته ايشان اخيرا در يادداشتي در پاسخ به اين پرسش كه چه كسي وزير آموزش و پرورش مي‌شود؟ چنين آورده است: برخي معتقدند از آنجا كه كار اصلي اين وزارت تربيت نسلي برتر براي آينده‌اي به وسعت و همه ارزش‌هاي انساني و الهي است و واژه تربيت از رب مشتق شده لذا سنخ كار انبيايي و انتخاب فردي لايق و شايسته اين مسووليت از شوونات مقام ولايت است كه البته جايگاه قانوني و حقوقي اين امر هنوز در صحنه عمل به رشته تحرير درنيامده اما گذشته انقلاب و اوايل انقلاب نشان از رعايت اين حرمت و جايگاه از سوي دولتمردان است انتخاب و پيشنهاد بزرگاني همچون رجايي و باهنر و پرورش، نشان از شناخت عميق اين جايگاه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون