• ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

طرح استيضاح فاني با ۹۳ امضا كليد خورد

ابراهيم آقامحمدي، نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي از كليد خوردن طرح جديد استيضاح وزير آموزش و پرورش خبر داده و گفته بود: قرار است طرح جديد با طرح استيضاح قبلي كه حدود ۹۰ نماينده آن را امضا كرده بودند ادغام شده و به هيات رييسه ارايه شود.
مهرداد بذرپاش، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نيز در جلسه علني يكشنبه هفته گذشته پارلمان، سوال ملي خود را از علي‌اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش مطرح كرد.
اين سوال پيش از اين در كميسيون آموزش و تحقيقات پارلمان مورد بحث و بررسي قرار گرفته بود اما به دليل قانع نشدن نمايندگان سوال‌كننده از پاسخ‌هاي وزير، سوال براي بررسي بيشتر به صحن علني مجلس موكول شد.وي با بيان اينكه همين الان طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش با ۹۳ امضا در دستور كار نمايندگان قرار دارد، گفت: نسبت به آمار آقاي وزير انتقاداتي دارم. نماينده تهران با بيان اينكه وزير آموزش و پرورش قول ايجاد سازمان رفاهي را داده بود اما هنوز عملياتي نشده است، گفت: چرا وزير آموزش و پرورش طرح هوشمندسازي مدارس را متوقف كرده است؟ پرداخت پاداش ۲۲ هزار فرهنگي بازنشسته در چه مرحله‌اي است؟ چرا پرسنل وزارتخانه چندين ماه است كه اضافه كار دريافت نكرده‌اند؟ چرا طرح مدارس قرآني رها شده است؟ چرا مدارس شبانه‌روزي به حالت نيمه‌تعطيل درآمده است؟ چرا مديريت صندوق ذخيره فرهنگيان كه براي ارتقاي معيشت فرهنگيان بوده است، توسط يك تيم سياسي اداره مي‌شود؟ اينها همه سوالاتي است كه نمايندگان از وزير داشته‌اند و پاسخ‌هاي وي نمايندگان را قانع نكرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون