• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

انتقال قرضي و يك‌ساله ژاوي به PSG

مالك قطري باشگاه پاري سن ژرمن، به دليل ارتباطات خوبي كه با مالكان باشگاه السد قطر دارد، پيشنهاد داده تا ژاوي هرناندز، يك سال به صورت قرضي به تيم پاريسي بپيوندد.
هفته گذشته بود كه ژاوي در يك نشست خبري اعلام كرد از بارسلونا جدا شده و به السد قطر خواهد رفت. او پيش قراردادي دو ساله با تيم قطري امضا كرده و قرار است با پايان يافتن دو بازي باقي‌مانده بارسا، همراه همسر، پدر، مادر، دو برادر و يك خواهر خود به دوحه برود.
با اين حال امروز خبر عجيبي در روزنامه «لو پاريزين» كه ارتباط بسيار نزديكي با باشگاه پاري سن ژرمن دارد منتشر شد مبني بر انتقال قرضي و يكساله ژاوي به تيم پاريسي؛ ادعايي كه محقق شدنش با توجه به اظهارنظر ژاوي مبني بر اينكه در اروپا پيراهن هيچ تيمي جز بارسلونا را به تن نخواهد كرد كمي دور از انتظار است، اما از آنجا كه در فوتبال چيزي غيرممكن نيست و نمونه اين مساله را در مورد فرانك لمپارد شاهد بوديم، ممكن است ژاوي فصل بعد سر از PSG در بياورد. نكته قابل توجه اينجا است مسوولان باشگاه PSG براي فصل آينده به دنبال تقويت تيم خود هستند و در تلاش هستند با مذاكره با ژاوي  اين بازيكن را هم براي قبول اين پيشنهاد راضي كنند. لازم به ذكر است لمپارد فصل گذشته با خداحافظي از چلسي، به تيم نيويورك سيتي پيوست اما چون مالك قطري باشگاه منچسترسيتي، مالكيت باشگاه نيويورك سيتي را نيز بر عهده دارد، لمپارد در چرخشي عجيب، يك سال به صورت قرضي به منچسترسيتي منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون