• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3118 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۶ آذر

فرمانده كل سپاه پاسداران:

تهديدات امروز، تهديدات نرم است

گروه سياسي| فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دستاوردهاي معنوي مذاكرات براي كشور را تشريح كرد. به گزارش ايسنا، گزيده اظهارات سردار «محمدعلي جعفري» در اجتماع بزرگ «شكوه مقاومت» به شرح زير است
 بسيج نعمت بزرگي بود كه در برابر تهديدات خارجي و مسائل داخلي و عرصه‌هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي حضور فعالي دارد و رمز موفقيت و بقاي انقلاب در تشكيل بسيج 20 ميليوني است.
 يك شعار اصلي داريم و اين است كه زير بار حرف زور نمي‌رويم و اين مولفه اصلي قدرت ايران و عزت امروز ايران اسلامي است.
 نقش بسيج و بسيجي در مشكلات كشور تعيين‌كننده است و فتنه سال 88 كه هشت ماه طول كشيد خطري بيشتر از هشت سال جنگ براي انقلاب اسلامي داشت اما مردم با بصيرت و ايمان توانستند از آن عبور كنند.
 براي حل مشكلات فرهنگي نيز دين اسلام به ما دستور داده و امر به معروف و نهي از منكر است كه متاسفانه آنطور كه بايد در جامعه ما به آن عمل نمي‌شود و بايد اين مساله توسط مردم انجام شود.
 امروز امنيت حاكم بر كشور حاصل حضور گسترده مردم و بسيجي‌ها در صحنه‌هاي مختلف است و كشورهاي مستكبر با مزدوران‌شان درصدد بر هم زدن امنيت داخلي ما هستند و حضور مردم در صحنه‌ها موجب امنيت همه‌جانبه كشور است.
 مديريت درست و سپردن امنيت به مردم تجربه‌يي است كه در شمال و جنوب و شرق كشور داريم و امروز 10 هزار بسيجي اهل تسنن در دسته‌هاي رزمي در مرز در مقابل دشمنان از جنس داعشي ايستاده‌اند و اگر اين حركت نبود معلوم نبود سيستان‌و‌بلوچستان يا كردستان امروز چه مشكلاتي داشت؟
 سال‌هاي قبل دشمنان برنامه داشتند كه ماجرايي مثل سوريه و عراق در ايران از زمان فتنه 88 ايجاد كنند كه با بصيرت و هوشياري مردم و حضور در صحنه خنثي شده و بايد قدر اين نعمت‌ها را بدانيم و به شكرانه نعمات، آمادگي پيمودن راه سخت و طولاني در پيش را داشته باشيم.
 حاج قاسم سليماني امروز خار چشم دشمنان شده و به عنوان يكي از بازماندگان دفاع مقدس ايستادگي در عراق و سوريه در مقابل دشمن را انجام مي‌دهد و دوست و دشمن به اين مساله پي برده‌اند.
 اين عظمت جمهوري اسلامي است و وعده الهي است كه خداوند وعده داده اگر جامعه‌يي دين خدا را ياري كنند، خداوند چندين برابر آنها را ياري مي‌كند و اين اتفاق را همواره شاهد هستيم.
 تعجب مي‌كنيم عده‌يي به اين مي‌رسند كه حرف امريكا را در موضوع هسته‌يي بپذيرند. البته يكي از بركات موافقت مقام معظم رهبري با مذاكرات هسته‌يي اين بود كه بخش قابل توجهي از مردم ما كه به امريكا اعتماد داشتند، به اين رسيدند كه امريكا قابل اعتماد نيست.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون