• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3262 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

خبر كوتاه

خطر از بيخ گوش ميراسماعيلي گذشت

قهرمان چندين دوره مسابقات جهاني شب گذشته دچار يك سانحه رانندگي شد. آرش ميراسماعيلي نايب‌رييس و مدير فني تيم‌هاي ملي جودو شب گذشته در مسير تهران-قم در اثر خواب‌آلودگي با خودروي شخصي خود به گارد‌ريل اتوبان برخورد كرد. خوشبختانه در اين سانحه به قهرمان سابق جودوي ايران و خانواده او هيچ آسيب جدي وارد نشده است.

جانشين عسگري چهارشنبه انتخاب مي‌شود

چهارشنبه جلسه كميته داوران فدراسيون فوتبال تشكيل مي‌شود تا رييس جديد دپارتمان داوري انتخاب شود. روز چهارشنبه كميته داوران در محل فدراسيون فوتبال تشكيل جلسه مي‌دهد تا رييس جديد دپارتمان داوري را انتخاب كند. از ديگر دستورات اين جلسه برنامه‌ريزي داوري براي ليگ آينده فوتبال و سهمميه‌بندي داوران براي حضور در كلاس‌هاي آموزشي است. حسين عسگري، رييس دپارتمان فدراسيون فوتبال در پايان ليگ برتر از سمت خود استعفا كرد و اكنون بهرام مهر‌پيما به عنوان سرپرست كارهاي اداري دپارتمان را انجام مي‌دهد.

بوكسور ايران نايب قهرمان جهان را شكست داد

بوكسور ايران كار خود در مسابقات APB را با برتري مقابل نايب قهرمان جهان از الجزاير آغاز كرد. سجاد محمدپور بوكسور وزن 52 كيلوگرم ايران شب گذشته (شنبه) نخستين ديدار خود در مسابقات جهاني APB را برگزار كرد و در پايان مقابل «فليسي» دارنده مدال نقره جهان از الجزاير به برتري دست يافت. محمدپور كه با هدايت اكبر احدي در اين مسابقات مهم شركت مي‌كند با ارايه مبارزه‌اي تحسين‌برانگيز توانست حريف نامدار خود را با شكست بدرقه كند. اين مسابقات با حضور هشت بوكسور برتر وزن 52 كيلوگرم جهان در شهر صوفيه بلغارستان برگزار مي‌شود. امين قاسمي‌پور ديگر نماينده ايران در مسابقات جهاني APB است.

افشارزاده دفتر مديريت باشگاه استقلال را تخليه كرد

مديرعامل باشگاه استقلال وسايل و پرونده‌هاي خود را از طبقه پنجم ساختمان اين باشگاه خالي و آنها را به ساختمان وزارت ورزش واقع در خيابان سئول منتقل كرد. افشارزاده كه پس از دريافت پست جديدي كه طي هفته قبل از وزارت ورزش دريافت كرد، تاكنون به باشگاه استقلال نرفته است، روز گذشته دستور تخليه اتاق مديريت باشگاه استقلال را صادر و وسايل شخصي خودش را به وزارتخانه ورزش و جوانان منتقل كرد. اين انتقال شايعه‌ها را در مورد اينكه افشارزاده ديگر مديرعامل باشگاه استقلال نخواهد بود افزايش داد. افشارزاده، هفته قبل طي حكمي از سوي وزير ورزش و جوانان سرپرست حوزه وزارت شد و اين روزها و پس از واگذاري استقلال و پرسپوليس به نصرالله سجادي در انتظار تصميم نهايي وزارت ورزش در مورد اين باشگاه است.

وزير  و رسول خادم برنامه‌‌هاي كشتي  را بررسي كردند

وزير ورزش و جوانان روز يكشنبه در جمع معاونان وزارتخانه با حضور رسول خادم به بررسي برنامه‌هاي فدراسيون كشتي براي المپيك ريو پرداخت. رسول خادم با تشكر از دكتر گودرزي به جهت نگاهي ويژه كه به فدراسيون‌هاي مدال‌آور و المپيكي دارد، گفت: مهم‌ترين برنامه ما طي چندماه آينده كسب سهميه از مسابقات جهاني امريكاست و اميد دارم با حمايت‌هاي وزارت ورزش و جوانان و شما بتوانيم مانند هميشه موجب خوشحالي مردم و سربلندي كشور باشيم. شرايط كسب مدال طلا در المپيك آينده بسيار سخت است، ولي ما با برنامه در هر دو بخش فرنگي و آزاد براي كسب سهميه و رفتن روي سكو تلاش مي‌كنيم. گودرزي هم با تقدير از زحمات رسول خادم گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را براي حمايت از رشته‌هاي مدال‌آور دارد و البته جاي خوشحالي است كه فدراسيون كشتي به خوبي توانسته در جذب منابع مالي موفق باشد و اميدوارم به زودي با حضور مسوولان كشور از قهرمانان تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي تجليل كنيم.

قنبرزاده: منصوريان به باشگاه برنامه داده است

با وجود تمام حرف و حديث‌هايي كه در مورد استقلالي شدن عليرضا منصوريان به گوش مي‌رسد، مديرعامل نفت ادعا مي‌كند كه مشكلي براي ادامه همكاري اين باشگاه با سرمربي فصل گذشته وجود ندارد. منصور قنبرزاده در اين باره گفت: « اين صحبت‌ها بيشتر گمانه‌زني است. آن چيزي كه واقعيت دارد اين است كه عليرضا منصوريان با باشگاه نفت‌تهران قرارداد دارد و نمي‌تواند بدون رضايتنامه باشگاه جايي برود. نكته بعدي اين است كه رضايت قلبي يك نفر براي فعاليت در نفت‌تهران مهم است و ما هم منتظريم تا ببينيم چه پيش مي‌آيد.» او در پاسخ به اين سوال كه آيا در پايان فصل فرصت شده كه در مورد ادامه همكاري منصوريان با او صحبت كند هم گفت: « نه فعلا صحبتي نكرديم. آقاي منصوريان براي اينكه خستگي يك سال تلاش از تنش بيرون برود، به سفر رفته و من هم چند روزي هست كه تهران نيستم. به همين دليل فعلا صحبتي نشده اما دو، سه روز آينده مي‌نشينيم و صحبت مي‌كنيم.» مديرعامل نفت‌تهران ادعا مي‌كند كه نگران ادامه فعاليت منصوريان در اين باشگاه نيست: «هيچ نگراني‌اي براي ما وجود ندارد چون منصوريان قبل از اينكه برود، برنامه‌اش را هم به ما داده است. او با ما صحبت كرده تا بازيكنان فعلي را نگه داريم و حتي برنامه تمريني‌اش را هم داده است. به همين دليل خيلي بعيد مي‌دانم مشكلي وجود داشته باشد. منصوريان گزينه سرمربيگري ما است و ما فعلا با هيچ گزينه‌اي صحبت نكرده‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون