• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

اختلاف مالي علت خودزني دانشجوي دانشگاه علامه

ايلنا| يكي از مسوولان دانشگاه علامه طباطبايي خبر خودكشي يكي از دانشجويان اين دانشگاه در خوابگاه شهيد مطهري را تكذيب و از آن با عنوان خودزني ياد كرد.
اين مقام مسوول كه نخواست نامش فاش شود در واكنش به اين حادثه گفته است: بايد تاكيد كنم در اين حادثه بحث خودكشي مطرح نبوده و عده‌اي قصد دارند براي دانشگاه‌ها حاشيه‌سازي كنند. ماجرا به اين شكل بوده كه اين دانشجو مبلغي به عنوان قرض از مشاور مي‌گيرد و در ازايش به وي سفته مي‌دهد. او علت اصلي درگيري را اختلافات مالي دانسته است و ادامه داد: دانشجوي خاطي مشاور را به داخل سرويس بهداشتي مي‌كشد و با چاقو به او حمله‌ور مي‌شود. در زماني كه صداي مشاور به گوش مسوولان خوابگاه مي‌رسد، آنها پايين مي‌روند و دانشجو كه ديگر نمي‌توانسته به كار خود ادامه دهد به گوشه‌اي مي‌رود و اقدام به خودزني مي‌كند.
اين مسوول دانشگاه علامه‌طباطبايي با اشاره به اينكه هر دوي آنها در بيمارستان فيروزگر بستري هستند، گفت: خوشبختانه حال دانشجو و دكتر مشاور رو به بهبودي است و خطر رفع شده است. پرونده قضايي اين ماجرا نيز توسط نيروي انتظامي و با همكاري حراست دانشگاه علامه در حال تكميل است و پس از آن به مراجع قضايي فرستاده خواهد شد همچنين دانشگاه به هر دوي آنها كمك خواهد كرد، تا از لحاظ مالي مشكلي نداشته باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون