• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

سرقت كيف پول از كالسكه نوزادان

اعتماد| پليس تهران از شهروندان خواست پسري را كه اقدام به كيف‌زني از زنان مي‌كند شناسايي كنند.
رسيدگي به اين پرونده از پنجم ارديبهشت امسال با مراجعه زني به كلانتري 153 شهرك وليعصر تهران آغاز شد. او در شكايتش به كارآگاهان گفت كيف‌دستي‌اش حاوي پول نقد و عابربانك حاوي رمزش به سرقت رفته است. با ثبت اظهارات مالباخته پرونده‌اي با موضوع «سرقت كيف به شيوه قاپ‌زني» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته در تشريح جزييات حادثه گفت: «پنجم ارديبهشت براي خريد به يك مغازه رفته بودم. كيف دستي و عابربانك و رمزش را در كالسكه بچه گذاشته بودم اما در يك لحظه متوجه شدم جواني آن را به سرقت برده و متواري شده است.»
با توجه به سرقت كارت عابر بانك و رمز آن، كارآگاهان تراكنش مالي حساب مالباخته را بررسي كرده و متوجه شدند سارق مبلغ يك ميليون و 300 هزار تومان برداشت كرده است. با شناسايي محل برداشت پول، تصوير سارق متواري شناسايي و در اختيار ماموران قرار گرفت. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، همزمان با انجام تحقيقات براي دستگيري سارق فراري، با انتشار تصوير او از شهرونداني كه درباره هويت، محل سكونت و تردد متهم اطلاع دارند خواست تا اطلاعات خود را با شماره 51055317 در اختيار كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون