• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3273 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

قتل برادر كوچك‌تر در عصبانيت آني

اعتماد| پسري 24 ساله برادر كوچك‌تر خود را در درگيري خانوادگي به ضرب چاقو كشت.
ساعت 15 بيست و هشتم خرداد امسال با مرگ پسري 20 ساله در يكي از بيمارستان‌هاي تهرانپارس پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و براي رسيدگي به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارسال شد.  بررسي‌هاي ماموران نشان مي‌داد مقتول محمد 20 ساله است كه پس از درگيري با برادر 24 ساله خود به نام عارف از ناحيه پهلوي چپ مورد اصابت چاقو قرار گرفته و توسط آشنايانش به بيمارستان منتقل شده اما به دليل شدت خونريزي جان خود را از دست داده است.  
به اين ترتيب محل سكونت عارف مورد شناسايي قرار گرفت. او متواري شده بود اما پس از انجام مشاوره پليس با خانواده و دو برادرش، سه ساعت پس از وقوع قتل خود را به كلانتري 144 تهرانپارس معرفي كرد و تسليم شد.  او در بازجويي‌ها دليل ارتكاب به قتل برادر خود را عصبانيت آني اعلام كرد و در شرح حادثه به كارآگاهان گفت: «تازه از محل كار به خانه برگشته بودم كه متوجه درگيري مادرم با محمد شدم. عصباني شدم و از محمد خواستم تا براي صحبت كردن از خانه بيرون برويم.
مي‌خواستم با او حرف بزنم اما او به من فحش داد. كم‌كم دعواي لفظي‌مان به درگيري فيزيكي كشيد. كنترل خودم را از دست دادم   با چاقو ضربه‌اي به او زدم. محمد روي زمين افتاد. بچه‌هاي محل متوجه دعواي ما شده بودند. پسر عمو و برادرم هم به محل رسيدند. از آنها خواستم محمد را به بيمارستان ببرند. خودم هم بهت‌زده و گيج در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم تا اينكه برادرم زنگ زد و گفت محمد جان باخته است.» سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف صريح متهم به قتل برادر خود، از صدور قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي و انجام تحقيقات تكميلي از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ خبر داد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون