• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3274 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

سرخط خبرها

  كريم باقري و مهدي مهدوي‌كيا از پيشكسوتان فوتبال ايران در پيام مشتركي به عنوان سفيران سلامت، خيرين و جامعه ورزشي را براي كمك به كودكان كار و گشودن گره‌اي از مشكلات آنها، فرا خواندند.
  اردوي آماده‌سازي تيم ملي ووشوي بزرگسالان ايران براي حضور در مسابقات قهرماني جهان از امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.
  تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر بانوان براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا روز يكشنبه راهي سنگاپور شد. مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا 4 تا 9 تيرماه درسنگاپور برگزار مي‌شود. امتياز اين رقابت‌ها در كسب سهميه المپيك 2016 ريودوژانيروي برزيل تاثيرگذار است.
  سپيده توكلي، ملي‌پوش د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني بانوان مي‌گويد در مسابقات قهرماني آسيا تمام تلاشم را براي كسب مدال انجام دادم، اما باز هم به اين هدف و آنچه در ذهن داشتم نرسيدم.
  بعد از انتخاب پرويز مظلومي به عنوان سرمربي استقلال، مجيد صالح هم قرارداد خود را به عنوان دستيار اول اين مربي با باشگاه امضا كرد. از فرهاد مجيدي، حسين ترابپور و آتيلا حجازي هم به عنوان ديگر اعضاي كادر فني استقلال نام برده شده است.
  رامين رضاييان، مدافع ملي‌پوش فصل گذشته باشگاه راه آهن هنوز وضعيتش براي پيوستن به پرسپوليس مشخص نيست.
  ايوب ذوالفقاري، سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز مي‌گويد كه توني اوليويرا اين هفته به تبريز برمي‌گردد تا كار اين تيم براي فصل آينده شروع شود.
  علي توفيق، دبير فدراسيون بسكتبال از ادامه مذاكرات با مربي خارجي تا اواسط هفته آينده و احتمالا برگزاري يك اردوي اروپايي براي تيم ملي خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون