• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3281 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

سرخط خبرها

محمد معتمدي، خواننده موسيقي كشورمان در يازدهمين روز از ماه مبارك رمضان قطعه موسيقايي را با حال و هواي اين روزهاي مبارك منتشر كرد. (مهر)

آلبوم موسيقي «شاخه‌اي در دست باد» به خوانندگي كامران مرتضوي از سوي موسسه «سي لحن باربد» وارد بازار موسيقي شد. (مهر)

اركستر سمفونيك تهران به رهبري علي رهبري همراه با داليبور كارواي، نوازنده با سابقه ويولن كنسرتي را طي روزهاي ۲۴ و ۲۵ تير ماه در تالار وحدت برگزار مي‌كند. (مهر)

اجراي نمايش «عشق سال‌هاي وبا» به كارگرداني فرزاد اميني براساس رمان گابريل گارسيا ماركز كه از امروز 9 تيرماه در سالن استاد سمندريان تماشاخانه ايرانشهر به صحنه رفته است تا 8 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. (ايسنا)

مريم جلاليان، كارگردان و تهيه‌كننده «عاشقانه‌هاي ناآرام» به برخي حواشي موجود پاسخ داد. اين كارگردان تئاتر گفت: برخلاف اخبار منتشر شده در برخي رسانه‌ها، قيمت بليت‌هاي «عاشقانه‌هاي ناآرام» به روال نمايش‌هاي قبلي كه در تالار وحدت اجرا شده شناور است؛ يعني بين ٤٠ تا يكصد هزار تومان. (ايسنا)

فيلم مستند بلند «راننده و روباه» از توليدات مركز گسترش سينماي مستند و تجربي به كارگرداني آرش لاهوتي، در برنامه‌اي تحت عنوان «داكيو نايت» كه تابستان امسال در چند شهر امريكا و كانادا برپا مي‌شود، اكران عمومي خواهد شد. (ايسنا)

مستند «يميني شريف، نغمه‌سراي كودكان» در خانه هنرمندان به نمايش درمي‌آيد. اين فيلم روز 23 تيرماه در سالن استاد ناصري خانه هنرمندان، با همت انجمن تهيه‌كنندگان سينماي مستند ايران، با اجراي پدرام اكبري و حضور جمعي از فرهنگ‌پروران و هنرمندان از ساعت 19 تا 21 به نمايش درخواهد آمد. (ايسنا)

نشر «شورآفرين» رمان «قو» نوشته‌ گودبرگر برگسون را با ترجمه انيسا دهقاني، و رمان‌هاي «ترمينال» و «توركي» نوشته مارك بينچيك را با ترجمه‌ شيرين معتمدي منتشر مي‌كند. (فارس)

عليرضا قرباني، خواننده، تيتراژ سريال «تنهايي ليلا» به كارگرداني محمدحسين لطيفي و تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي را مي‌خواند. (ايلنا)

فيلم سينمايي «حوض نقاشي» محصول حوزه هنري در جشنواره رولوشن پرت در استراليا روي پرده مي‌رود. (ايلنا)

پري صابري از تصميم خود براي اجراي نمايش «شمس پرنده» با تغييراتي در فضاي باز عمارت مسعوديه خبر داد. (ايلنا)

هشتمين دوره جشنواره فيلم «كلمبيا گورج» امريكا با حضور هشت فيلم از ايران برگزار مي‌شود. (ايلنا)

فيلم «ققنوس» به كارگرداني كريستين پتزولد محصول سال 2014، روز چهارشنبه 10 تير ماه ساعت 17 همراه با جلسه نقد و بررسي، در سالن سينما تك موزه هنرهاي معاصر تهران به نمايش در مي‌آيد.

سايت «دريچه سينما» با هدف شناسايي و معرفي آثار هنري، فيلم‌هاي كوتاه و مستند ايراني، نمايش و نمايشنامه و فيلمنامه‌ها به جشنواره‌هاي معتبر بين‌المللي فيلم و نمايش افتتاح شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون