• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3281 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

واليبال

حسين فريدون، دستيار ويژه رييس‌جمهور پس از باخت تيم ملي واليبال به لهستان اعلام كرد براي ما برد و باخت مهم نيست، بلكه بايد به تلاش بازيكنان خسته نباشيد بگوييم و از بازيكنان خود حمايت كنيم.

داورزني: ترس از باخت، موجب باخت ما شد/ خوشحالم كه مردم فهم بالايي از واليبال دارند.

گودرزي وزير ورزش و جوانان پس از باخت تيم ملي واليبال به لهستان گفت اعلام ماهيت ورزش برد و باخت است، اما معتقدم واليبال ايران هم سطح تيم‌هاي امريكا، روسيه و لهستان و قدرت‌هاي برتر جهان است.

معروف: لهستان از هر نظر شايسته بود

تركاشوند بازيكن سابق تيم ‌ملي واليبال مي‌گويد تيم لهستان با ابتكار عمل خوب خود توانست تيم ايران را شكست دهد و شرايط را براي صعود ايران دشوارتر كند. لهستان محكوم به برد بود.

سرمربي لهستان: به صعود نزديك شديم/ امريكا شل بازي نخواهد كرد

كارخانه سرمربي سابق تيم ‌ملي واليبال با اشاره به برتري تيم لهستان نسبت به تيم ايران اعلام كرد بايد منتظر ديدار تيم‌هاي امريكا و لهستان بود تا ببينيم شرايط صعود براي ما فراهم مي‌شود يا خير؟ لهستان روحيه جنگندگي را از ايران گرفته بود.

كواچ: از انرژي تماشاگران استفاده نكرديم

عطايي، مربي پيشين تيم ‌ملي واليبال پس از باخت ايران برابر لهستان، مي‌گويد شكست در ليگ جهاني اهميت بسيار زيادي ندارد و ما نبايد از هدف اصلي‌مان كه سهميه المپيك است دور شويم.

غلامي: ما هنوز براي صعود انگيزه داريم

كوبياك، كاپيتان تيم ملي واليبال لهستان معتقد است او و هم‌تيمي‌هايش بهترين بازي‌هاي خود در مرحله مقدماتي ليگ جهاني واليبال را مقابل ايران انجام دادند. او مي‌گويد پشت خط زن دوم عالي كار كرد.

عليزاده: لهستان بهتر از ما بود

سايت جهاني واليبال در مورد رويارويي ايران و لهستان نوشت: «لهستان كه در بازي نخست با ايران و در ديداري كه پنج ست به طول انجاميد شكست خورده بود، با غلبه بر ايران موفق شد فاصله‌اش با تيم ملي واليبال امريكا كه در صدر جدول رده‌بندي گروه B قرار دارد را كمتر كند. در اين بازي همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد ايراني‌ها با حمايت هواداران‌شان خيلي زود از حريف پيش افتادند اما لهستاني‌ها خيلي خوب فشاري كه به آنها وارد شده بود را كنترل كردند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون