• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3120 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر

نطق ميان دستور

حسين نقوي‌حسيني نماينده ورامين و پيشوا: مقابله دنياي سلطه به رهبري امريكا با نظام جمهوري اسلامي است. شعاع و دامنه اثرگذاري مذاكرات را نبايد به سطح حداقلي آن كاهش داد، لذا تيم مذاكره‌كننده بايد بداند كه رسالت و تكليف سنگيني برعهده دارد و البته نيازمند حمايت همه‌جانبه نيز هست، چرا كه پيروزي در اين رويارويي براي ملت، كشور و نظام، پيروزي سبك و روش مردم‌سالاري ديني و حقانيت ملي ما است، وگرنه امام و امت اميدي به دشمن عهدشكن ندارند، لذا ايستادگي و مقاومت در مقابل زياده‌خواهي‌هاي امريكا از سوي تيم مذاكره‌كننده مورد حمايت ملت خواهد بود.
عليرضا خسروي نماينده مردم ساري: براي تيم مذاكره‌كننده هسته‌يي آرزوي موفقيت داريم و كسي حق ندارد آنها را به سخره بگيرد. اين تيم حداكثر تلاش خود را كرده است و زياده‌خواهي‌هاي طرف مقابل را به اثبات رسانيده است. پيشنهاد مي‌كنم دور بعدي مذاكرات، مذاكرات به صورت زنده از تمام كانال‌هاي تلويزيوني پخش شود تا اين موضع تقويت شود.
يعقوب چدگال نماينده چابهار و نيك شهر با اعلام حمايت خود از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي: در خصوص مسائل هسته‌يي و مذاكرات تابع فرمايشات مقام معظم رهبري هستيم.
فاطمه آليا نماينده تهران: در سال گذشته در نطق خود از رييس‌جمهور محترم خواستم به جاي اميد به نتيجه مذاكرات و خوش‌بيني به ساز و كار برد - برد به ظرفيت‌هاي دروني دل ببندند كه عادت مستكبرين برد و خورد است. اما برخي از هواداران رييس‌جمهور تحقير امريكا را بر نتافتند و در روزنامه‌هاي شرق و غرب خود به تقديس اقتصاد شيطان بزرگ شتافتند. زياده خواهان يك سال ملت را تحقير كردند و پس از گنجاندن پرانتزهاي تحميلي مبني بر تمام صنايع دفاعي در توافقنامه ژنو با خنده هيات ما را به اشتباه انداختند. قرار بود ظرف يك سال همه تحريم‌هاي غيرقانوني در قبال تعطيلي برنامه هسته‌يي لغو شود و بخشي از دارايي‌هاي سرقت شده خود را پس بگيرد. حالا مي‌گويند برنامه هسته‌يي ايران را متوقف كرديم و در عين حال ساختار تحريم را حفظ كرديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها