• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3120 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر

ويژه

جوایز جشنواره «غدیر» بانک آینده به برندگان اهدا شد

بانک آینده در پاسخ به اعتماد و همراهي مشتريان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداري الکترونیکی، اقدام به برپايي جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش با عنوان «غدیر» كرد. این دوره از ارزیابی پذیرندگان از تاریخ 01/07/1393 آغاز شد و تا پایان مهر ماه سال‌جاری ادامه داشت.بر این اساس و با انجام قرعه‌کشي به‌‌صورت الکترونیکی در بین تمام پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک آینده، شش(6) برنده جایزه یکصد میلیون ریالی جشنواره به‌ شرح زیر مشخص شده و برندگان خوشبخت، جوایز خود را با حضور مدیران شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده، روز سه‌شنبه، مورخ 09/04/1393 دریافت كردند. اکبر ظهیری، احسان حیدری رامشه،  علی گلرخان، قاسم محمودی فشتمی، سعید مقدم‌فر، علی جناب.  شایان ذکر است مشتریان عزیز و دارندگان پایانه‌های فروش بانک ‌آینده، برای اطلاع از برگزاری جشنواره‌ها و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات، می‌توانند به تارگاه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا مراجعه كنند.

سرمايه‌گذاري مشترك شرط همكاري  ايران‌خودرو

گروه صنعتي ايران خودرو نقشه راه توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي خود را براساس سرمايه‌گذاري مشترك، انتقال فناوري توليد و استفاده از شبكه‌هاي صادراتي شركاي خارجي ترسيم كرده است.  به گزارش ايكو پرس، مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در آستانه برگزاري همايش بين‌المللي صنعت خودروي ايران با بيان اين مطلب گفت: اين گروه صنعتي، سياست‌هاي تعيين شده از سوي مسوولان ذي‌ربط در مورد شروط همكاري با خودروسازان خارجي مبني بر آغاز توليد با ساخت داخل بالا، استفاده از شبكه‌هاي صادراتي، ‌استراتژي برد-برد و رشد صنعت قطعه‌سازي كشور را سرلوحه امور خود قرار مي‌دهد. وي افزود: در دور جديد همكاري‌مان با شركاي خارجي به ازاي بازاري كه در اختيار آنان قرار مي‌دهيم، تكنولوژي روز را طلب مي‌كنيم و سطح محصولات توليدي‌مان را بالا مي‌بريم. مهندس
يكه زارع تاكيد كرد: علاوه بر فناوري در همكاري با شركاي خارجي سرمايه‌گذاري مشترك در توليد محصول را در برنامه داريم. وي مهم‌ترين عوامل براي مشاركت پايدار با خودروسازان بزرگ جهان را تسهيل قوانين و مقررات سرمايه‌گذاري در جهت بهبود فضاي كسب و كار، حمايت دولت از پروژه‌هاي تحقيقاتي و طرح‌هاي توسعه خودروسازان داخلي، بازنگري قوانين صادراتي و فراهم شدن زمينه عضويت در انجمن جهاني خودرويي عنوان كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها