• ۱۴۰۳ جمعه ۲۳ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5518 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۶ تير

ويژه

بسته‌هاي ويژه رومينگ عراق همراه اول از عرفه تا اربعين

همراه اول با نزديك شدن به روز عرفه، بسته‌هاي ويژه رومينگ عراق خود را اعلام كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با نزديك شدن به روز عرفه كه نهمين روز از ماه ذيحجه است و از روزهاي مهم براي مسلمانان و شيعيان به حساب مي‌آيد، همراه اول دو بسته ويژه رومينگ عراق خود را معرفي كرد.  اين دو بسته مختص زائران عتبات عاليات است و شامل «اينترنت نامحدود 7 روزه» در عراق مي‌شود كه زائران ايراني با فعالسازي آن 15 دقيقه مكالمه رومينگي نيز هديه خواهند گرفت كه اينترنت پرسرعت را در شبكه‌هاي كورك و آسياسل ارايه مي‌دهد. همچنين «بسته مكالمه ويژه»اي شامل 15 دقيقه مكالمه رومينگي نيز به زائران محترم ارايه شد.


رونمايي از روبات خودرو خودران همزمان با حضور وزير ارتباطات در غرفه همراه اول

همزمان با آغاز نمايشگاه الكامپ، وزير ارتباطات از نزديك با دستاوردهاي ويژه همراه اول در حوزه هوشمندسازي و تحول ديجيتال آشنا و همچنين در اين بازديد پروژه روبات خودرو خودران نيز رونمايي شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، آيين افتتاحيه بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ (2023 Elecomp   ) يكشنبه 4 تير 1402 در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران با حضور عيسي زارع‌پور وزير ارتباطات، روح‌الله دهقاني‌فيروزآبادي معاون علمي رييس‌جمهور، سيد محمدامين آقاميري رييس مركز ملي فضاي مجازي و همچنين مهماناني از كشورهاي خارجي نظير الكساندر شويتوف معاون وزير توسعه ديجيتال ارتباطات و رسانه‌هاي جمعي روسيه برگزار شد. زارع‌پور در حاشيه اين رويداد، بازديدي از سالن 35 نمايشگاه كه گروه همراه اول در آن حاضر است، داشت و از نزديك با يوزكيس‌هاي مبتني بر نسل جديد فناوري (5G) همراه اول آشنا شد و به تعامل با ارايه‌دهندگان سرويس‌هاي حاضر در زون‌هاي تخصصي «شبكه و زيرساخت»، «راه‌حل‌هاي كسب و كاري» و «زندگي ديجيتال» پرداخت.


معرفي سرپرست جديد امور آبفاي تفرش 

طي حكمي از سوي مهندس حشمت‌الله عباسي، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، مهدي سليماني با حفظ سمت به عنوان سرپرست جديد امور آب و فاضلاب شهرستان تفرش معرفي شد. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، مراسم توديع و معارفه مدير امور آب و فاضلاب شهرستان تفرش، در فرمانداري اين شهرستان در روز شنبه 3 تيرماه با حضور مهندس عباسي، مديرعامل اين شركت و محمدرضا رضايي، فرماندار تفرش برگزار شد. در اين مراسم همچنين از زحمات حجت‌الله شاهرخ، مدير قبلي امور آب و فاضلاب شهرستان تفرش قدرداني شد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون