• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5521 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۱ تير

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

فرعون رونالدو پدر ما را درآورده!

ساخت‌وساز مداوم در عمارت مجلل رونالدو كه بيشتر شبيه يك بيمارستان است همسايگان اين فوق ستاره را حسابي آزار مي‌دهد. برنده پنج توپ طلا در حال كار روي پروژه‌اي با پول كلان است كه سه سال از آغاز ساخت آن گذشته و انتظار مي‌رود حداقل 12 ماه ديگر كار داشته باشد.
به گزارش اعتمادآنلاين، گزارش‌هاي اوليه حاكي از آن بود كه ساخت ساختمان مورد نظر حدود 10 ميليون پوند (13 ميليون دلار) هزينه خواهد داشت، اما اين بودجه از آن زمان به 28 ميليون پوند (36 ميليون دلار) افزايش يافته است. در اين ميان حوصله افراد محلي از وضعيت فعلي و اينكه معماري نهايي چگونه خواهد بود، سر رفته است.
به گزارش مجله Look، همسايگان رونالدو مي‌گويند: «آنها سه سال است كه مي‌سازند. خانه آنقدر بزرگ است كه شبيه بيمارستان است. خياباني كه در آن زندگي مي‌كنيم ماه‌هاست بسته و پر از گرد و خاك است. تمام اين اتفاقات هم به خاطر هرمي است كه فرعون رونالدو مي‌سازد.»
پيش‌بيني مي‌شود رونالدو از اين پس زمان بيشتري را در اقامتگاه مجلل خود در ليسبون سپري كند. جايي كه شامل يك استخر شيشه‌اي غول‌پيكر با يك مسير پياده‌روي زير آب است. او پس از پايان دوران بازيگري قابل توجه خود، قصد دارد برنامه‌هاي دوره‌اي براي خانواده‌اش ترتيب دهد تا بيشتر در كنار آنها باشد.
رونالدو همچنين يك ويلاي مجلل در تورين دارد. او طي سه سالي كه در ايتاليا با يوونتوس گذراند در آن ويلا زندگي كرد. همين‌طور او صاحب يك عمارت 4.8 ميليون پوندي در يك ملك دردار در حومه مادريد است و يك بلوك آپارتماني هفت‌طبقه در جزيره ماديرا دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون