• ۱۴۰۳ يکشنبه ۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5867 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۸ مهر

پيام رهبر انقلاب به‌مناسبت شهادت مجاهد كبير و پرچمدار مقاومت، حجت‌الاسلام سيدحسن نصرالله:

سيد مقاومت يك شخصيت نبود يك راه و يك مكتب بود

رهبر انقلاب در پيامي تاكيد كردند: جنايتكاران صهيونيست بدانند بسيار كوچك‌تر از آنند كه به ساخت مستحكم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمي وارد كنند. 
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي درباره قضاياي اخير لبنان پيام مهمي صادر و اعلام كردند: مردم لبنان فراموش نكرده‌اند كه در روزگاري نظاميان رژيم غاصب تا بيروت را زير چكمه قرار مي‌دادند، اين حزب‌الله بود كه پاي آنان را قطع كرد و لبنان را عزيز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهي دشمن متجاوز و خبيث و روسياه را پشيمان خواهد كرد. متن پيام رهبر انقلاب به اين شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

كشتار مردم بي‌دفاع در لبنان از سوئي بار ديگر خوي درندگي سگ هار صهيونيست را براي همه آشكار كرد، و از سوئي كوته‌نظري و سياست ابلهانه سران رژيم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاكم بر رژيم صهيونيست از جنگ جنايتكارانه يك ساله خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند كه كشتار دسته‌جمعي زنان و كودكان و مردم غير نظامي نمي‌تواند در ساخت مستحكم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بيندازد. اكنون همان سياست حماقت‌آميز را در لبنان مي‌آزمايند. جنايتكاران صهيونيست بدانند كه بسيار كوچك‌تر از آنند كه به ساخت مستحكم حزب‌الله لبنان صدمه مهمي وارد كنند. همه نيروي مقاومت منطقه در كنار حزب‌الله و پشتيبان آن است. سرنوشت اين منطقه را نيروهاي مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مردم لبنان فراموش نكرده‌اند كه در روزگاري نظاميان رژيم غاصب تا بيروت را زير چكمه قرار مي‌دادند، اين حزب‌الله بود كه پاي آنان را قطع كرد و لبنان را عزيز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه الهي دشمن متجاوز و خبيث و روسياه را پشيمان خواهد كرد. بر همه مسلمانان فرض است كه با امكانات خود در كنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بايستند و در رويارويي با رژيم غاصب و ظالم و خبيث آن را ياري كنند.
والسلام علي عباد‌الله الصالحين
سيد علي خامنه‌اي- ۷ مهر ۱۴۰۳

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون