• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3123 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر

مسعود كيميايي زنگ آيين افتتاح «دو دلقك و نصفي» را مي‌زند

دي ماه سال گذشته مسعود كيميايي،كارگردان مطرح سينما در حمايت از زنده‌ياد مجيد بهرامي بازيگر تئاتر كه سال‌ها با سرطان دست و پنجه نرم كرد، نمايشنامه «دو دلقك و نصفي» را در مجموعه تئاتر شهر با حضور صابر ابر، نگار جواهريان و علي سرابي
 نمايشنامه خواني كرد.
حالا با گذشت يك سال از آن اجراي خيريه قرار است از امشب جلال تهراني نمايش دو دلقك و نصفي را روي صحنه ببرد و مسعود كيميايي براي نخستين بار در تماشاخانه ايرانشهر، زنگ آغاز اين نمايش را بزند. اين مراسم ساعت 19:30 در تماشاخانه ايرانشهر برگزار مي‌شود.
در خلاصه داستان «دودلقك و نصفي» آمده است: شب كريسمس است، رييس در تاريكي اتاق كارش با يك چراغ مطالعه مشغول كار است. انگار كه به در مي‌كوبند؛ رييس اجازه ورود مي‌دهد و زيتوي نابالغ وارد مي‌شود.
رييس فكر مي‌كند كه زيتو براي استخدام آمده، اما به نظر مي‌رسد انگيزه‌ها و اهداف ديگري در كار است. سارا پهلواني، فرشاد قاسمي و مصطفي لعليان كه از هنرآموزان همايش‌هاي مكتب تهران هستند، در اين نمايش به ايفاي نقش مي‌پردازند. نمايش «دو دلقك و نصفي» هر روز به غير از شنبه‌ها ساعت 20 در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ايرانشهر به روي صحنه مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون