• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3324 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

تشكل‌ها

درخواست ممنوعيت واردات برنج خارجي|نماينده فومن و شفت در مجلس از هيات وزيران خواست به دليل آغاز فصل برداشت برنج واردات برنج خارجي را چهار ماه ممنوع كند. ناصر عاشوري در تذكر شفاهي از رييس‌جمهور خواستار رفع مشكلات اجرايي و اداري 18 ساله احداث سد لاشك شهرستان شفت شد. وي همچنين از وزارت جهادكشاورزي خواست براي جلوگيري از متضرر شدن كشاورزان همچون سال قبل با نرخ توافقي برنج داخلي را خريداري كند. نماينده فومن و شفت در مجلس از پرداخت نشدن برگ سبز چاي به چايكاران شمالي ابراز گلايه كرد.

 

جلوگيري از ورود 20 هزار تن ذرت آلوده |اداره كل بازرسي استان خوزستان مانع ورود 20 هزار تن ذرت آلوده به كشور شد. پيرو اخبار واصله مبني بر وجود محموله ذرت وارداتي از كشور هندوستان متعلق به يكي از شركت‌هاي فعال در زمينه صادرات و واردات به وزن 20 هزار تن معادل 150 ميليارد ريال در انبارهاي بندر امام خميني(ره) و احتمال وجود آلودگي به سم خطرناك آفلاتوكسين در محموله مذكور، بازرسي‌ كل استان خوزستان به اين موضوع وارد شد.

 

7000 تومان قيمت هر كيلو
گوشت مرغ|
گرچه بازار گوشت مرغ و قيمت آن طي هفته‌هاي اخير وضعيت بهتري را نسبت به گذشته تجربه كرده است اما قيمت منطقي گوشت مرغ در اين شرايط از نظر وزارت جهاد كشاورزي كيلويي 7000 تومان است، چرا كه توليد‌كننده مي‌تواند از حاشيه سود منطقي برخوردار شود. اين قيمت براي گوشت مرغ از سال گذشته سابق بوده است، از سال گذشته تاكنون قيمت تمام شده گوشت مرغ به دليل باثبات بودن بازار نهاده‌ها تغييري نكرده است و رقابت مناسبي بين وارد‌كنندگان نهاده شكل گرفته و باعث تثبيت و كاهش مقطعي قيمت اين محصولات اساسي شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون