• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3324 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

قتل پس از مصرف مواد مخدر

پايان زندگي مخفيانه قاتل فراري پس از 10 سال

اعتماد| فردي كه 10 سال پيش دوست صميمي خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط پليس تنكابن دستگير شد.

تيرماه 10 سال پيش جسد مردي 43 ساله در خانه‌اش در يكي از روستاهاي منطقه دوهزار شهرستان تنكابن مازندران توسط خانواده‌اش كشف شد. با اطلاع موضوع به پليس آگاهي، تيمي از كارآگاهان براي بررسي حادثه به محل اعزام و متوجه شدند كه آثار متعدد ضربات چاقو روي جسد باعث خونريزي شديد مقتول و مرگ او شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و رسيدگي به آن در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي تنكابن قرار گرفت.

قاتل يا قاتلان پرونده هيچ ردي از خود به جاي نگذاشته بودند و كشف راز قتل با بن بست روبه‌رو شده بود با اين حال كارآگاهان تحقيقات خود را ادامه دادند تا سرانجام 10 سال پس از وقوع قتل، سرنخ شناسايي و دستگيري قاتل به دست آمد. سرنخ يك دستگاه خودروي شورولت قهوه‌اي رنگ بود كه در روز حادثه جلوي خانه مقتول پارك شده بود. با شناسايي صاحب خودرو مشخص شد كه او يكي از دوستان نزديك مقتول است كه ارتباط زيادي با او داشت و 10 سال پس از حادثه در استان البرز زندگي مي‌كند. به اين ترتيب تيمي از كارآگاهان براي دستگيري متهم به البرز اعزام شدند كه مشخص شد او پس از ديدن خانواده‌اش به تنكابن برگشته است. سرانجام با شناسايي خانه متهم در تنكابن، او در عملياتي ضربتي دستگير و براي بازجويي به پليس آگاهي منتقل شد. او كه در ابتدا منكر هرگونه قتل شده بود سرانجام به قتل دوست خود با ضربات چاقو اعتراف كرد و درباره روز حادثه گفت: «17 تيرماه 84 براي مصرف مواد مخدر به خانه علي رفته بودم. هنگام مصرف مواد با هم درگيري لفظي پيدا كرديم. كم‌كم با هم گلاويز شديم و من كه خيلي عصباني شده بودم با يك كارد آشپزخانه ضرباتي به او زدم. او روي زمين افتاد و كشته شد، من هم كه ترسيده بودم از آنجا فرار كردم.»

سردار مسعود جعفري‌نسب، فرمانده انتظامي استان مازندران از اين حادثه با عنوان «قتل مرموز» ياد كرد و گفت: «متهم پس از اعتراف به قتل به محل جرم منتقل شد و در حضور بازپرس پرونده صحنه جرم را بازسازي كرد. به گفته سردار جعفري نسب، متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون