• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3332 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

خبر كوتاه

حراج پيراهن‌هاي كارلوس و كاناوارو به نفع بيماران‌ ام‌اس

در حالي كه بازي منتخب ستارگان جهان و ايران به پايان رسيده است اما ظاهرا پول زيادي براي بيماران ‌ام‌اس جمع‌آوري نشده است. به همين دليل شركت اسپانسر بازي ستارگان ايران و جهان تصميم به حراج پيراهن‌هاي امضا شده روبرتو كارلوس و فابيو كاناوارو كه با آن روز جمعه بازي كردند، گرفته است. البته پيراهن‌هاي تمرين لوييز فيگو و يك پيراهن با امضاي اكثر بازيكنان هم موجود است تا خيرين براي خريد آن اعلام آمادگي كنند تا به نفع بيماران‌ ام‌اس به فروش برسد.

 

حقيقي عصباني به تيم ملي رسيد

عليرضا حقيقي صبح ديروز (سه‌شنبه) به اردوي تيم ملي ملحق شد. اين بازيكن از اسپانيا به ايران آمد نه از روسيه. قرار بود او با يك باشگاه اسپانيايي قرارداد امضا كند اما سرانجام روس‌ها كارشكني كردند تا در روبين‌كازان بماند. اين باشگاه روسيه‌اي كه به حقيقي گفته بود مجاني رضايتنامه‌اش را صادر مي‌كند، در لحظه آخر از اين بازيكن طلب مبلغي سنگين كرد تا معامله‌اش با اسپانيايي‌ها به هم بخورد. حقيقي به همين دليل دوشنبه شب بسيار عصباني بود و خشمگين از روسيه به ايران بازگشت. او امروز عصر احتمالا تمرينات خود را با تيم ملي شروع مي‌كند ولي از نظر روحي شرايط خيلي خوبي ندارد.

 

سال بد مهاجمان خارجي: 8 ميليارد بابت هيچي!

ليگ پانزدهم براي مهاجمان خارجي ليگ برتر خوب پيش نمي‌رود. فصل پيش ادينيو و لوسيانو پريرا جزو بهترين‌هاي ليگ بودند و آلويس نانگ كه نيم فصل دوم به فولاد پيوست، آمار فوق‌العاده 9 گل در 14 مسابقه را بر جاي گذاشت. همين موضوع، ديگر تيم‌هاي ليگ برتري را براي خريد مهاجمان خارجي وسوسه كرد. اين فصل 5 تيم از 7 تيم مدعي ليگ برتر با مهاجمان خارجي قرارداد بستند و هيچكدام از آنها در 5 بازي ابتدايي ليگ موفق به گلزني نشده‌اند. تراكتورسازي اين فصل حمزه يونس بازيكن فصل پيش لودوگورتس را خريد و سرخابي‌هاي پايتخت سراغ آقاي گل‌هاي آلباني و هندوراس رفتند. يونس و پرو پييچ در تيم جديدشان عملكرد بسيار ضعيفي داشته‌اند و بن‌سون جزو بازيكنان تركيب اصلي پرسپوليس نيست. پريرا مهاجم گلزن فصل پيش سپاهان به خاطر يك مشكل قانوني محروم شده و آلويس نانگ در نفت، هنوز نتوانسته گلي براي اين تيم بزند و بيشتر بازي‌ها نيمكت‌نشين بوده است. اين 5 مهاجم، مجموعا چيزي نزديك به 8 ميليارد براي تيم‌هاي ليگ برتري هزينه داشته‌اند و هنوز در ازاي اين مبلغ، يك گل هم براي تيم‌هاي‌شان نزده‌اند. صدر جدول گلزنان ليگ برتر، در اختيار مهدي طارمي، مهرداد محمدي، حسن بيت سعيد، احسان حاج صفي و داريوش شجاعيان است. با رفتن حاج‌صفي، مجموع قرارداد 4 مدعي فعلي آقاي گلي ليگ به يك و نيم ميليارد هم نمي‌رسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون