• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3333 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

ويژه

ساخت بيمارستان هزار تختخوابي توسط بانك‌پاسارگاد

قرارداد طراحي و ساخت بيمارستان 1000 تختخوابي بانك پاسارگاد در شهر قم، با يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي طراحي و ساخت بيمارستان در اروپا، به امضا رسيد. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، اين بانك با همكاري هلدينگ سلامت بانك پاسارگاد، در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود قصد دارد 7000 تخت بيمارستاني را در شهرهاي قم، تهران، كرج، مشهد، قزوين و اهواز، به صورت خصوصي داير كند كه بخش اعظمي از ظرفيت آن با تعرفه دولتي فعاليت خواهد كرد. در راستاي اين اقدام، نخستين بيمارستان با سرمايه‌گذاري بانك‌پاسارگاد، در شهر قم تاسيس خواهد شد. اين مجموعه بيمارستاني گسترده به همراه امكانات اقامتي، دو هتل و يك دانشگاه علوم پزشكي، ظرف مدت سه سال آينده ساخته شده و به بهره‌برداري خواهد رسيد. اين بيمارستان با همكاري دانشگاه علوم پزشكي وين، تبديل به يكي از بهترين بيمارستان‌هاي خاورميانه خواهد شد.

 

ارتقاي كيفيت محصولات توليدي رابطه‌اي برد‌- برد ميان شركت فولاد مباركه و مشتريان

در راستاي توسعه تعاملات با ذي‌نفعان، مديرعامل و جمعي از مديران ارشد شركت فولاد مباركه با حضور در كارخانه ايران‌خودرو از نزديك با فرآيند توليد در اين شركت و نحوه به‌كارگيري محصولات توليدي فولاد مباركه در خودروهاي توليدي آشنا و به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مشترك پرداختند. درطول اين بازديد مديران ارشد ايران خودرو ضمن تقدير از فولاد مباركه به دليل همراهي در برنامه‌هاي افزايش توليد اين شركت از نظر كمي و كيفي، انتظارات خود را از منظر كمي، كيفي و مالي بيان كردند. در ادامه اين بازديد در جلسه‌اي كه آقايان مهندس يكه زارع، دكتر سبحاني مديران‌عامل شركت ايران‌خودرو و شركت فولاد مباركه و جمعي از مديران ارشد دو شركت حضور داشتند آقاي دكتر سبحاني ضمن اشاره به نكات مطرح شده، ارتقاي محصولات توليدي فولادمباركه را موضوعي برد - برد بين دو شركت اعلام كرده و با اعلام اينكه ارتقاي كيفيت جزو سياست‌هاي شركت فولاد مباركه است كه با توجه به ظرفيت‌هاي دانشي و تجربي كاركنان و بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي مناسب با تعريف پروژه‌هاي مشترك بين دو شركت و با همكاري مراكز تحقيقاتي مي‌تواند محقق شود.

 

افتتاح 70طرح بزرگ گازرساني در استان اصفهان

مديرعامل شركت گاز استان اصفهان با اشاره به افتتاح 70 طرح بزرگ گازرساني با هزينه‌اي بيش از 895 ميليارد ريال درسطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت گفت: محروميت‌زدايي از طريق گازرساني به روستاها يكي ازاهداف عمده شركت گاز استان اصفهان است كه در اين راستا در هفته دولت سال جاري، 44 روستا از توابع شهرستان‌هاي سميرم، فريدونشهر و اردستان گازرساني مي‌شوند. به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان اصفهان، مهندس سعيد مومني اظهار داشت: با بهره‌برداري از گازرساني به 44روستا با هزينه‌اي بالغ بر 309ميليارد ريال بيش از 4هزار 480 خانوار از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند مي‌شوند و تعداد خانوار‌هاي تحت پوشش گاز طبيعي در استان اصفهان به بيش از دو ميليون و 118هزار و 753خانوار خواهد رسيد.

 

ترويج بانكداري اسلامي در گرو ارتباط بانك و رسانه

وقتي مشتريان درك صحيحي از ماهيت عقود اسلامي نداشته باشند و تفاوت سود مشاركت به عنوان يك حق اسلامي با نرخ بهره‌اي كه به عنوان يك منفعت ربوي مطرح است را تشخيص ندهند؛ بدون شك نمي‌توان انتظار داشت تا به هنگام مراجعه به شعب خواستار اجراي هرچه بهتر قوانين بانكداري بدون ربا در قراردادها شوند. مسلما تحقق هر پديده اجتماعي بيش از خواست حاكميت وابسته به خواست ملت‌هاست و اين آحاد مردمند كه با مطالبه يا عدم‌مطالبه يك مساله رقم خوردن يا رقم‌نخوردن آن در سرنوشت جامعه خود را تعيين مي‌كنند. طبيعتا گزاره‌هاي اقتصادي نيز از ساير ابعاد پديده‌هاي اجتماعي مستثني نيستند و بدين‌ترتيب است كه بانكداري اسلامي در چنين شرايطي براي ترويج هرچه بيشتر در سطح جامعه نيازمند خواست و اراده ملت است و براي تبديل شدن يك مساله به خواست و اراده ملت تنها و‌تنها ياري رسانه‌هاست كه موفقيت را به ارمغان مي‌آورد. اين رسانه‌ها هستند كه مي‌توانند يكي را محبوب جامعه سازند يا وي را به دست فراموشي سپارند و اين رسانه‌ها هستند كه مي‌توانند مردم را به استقبال از پديده‌اي فراخوانند يا به ترك و طرد آن!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون