• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3333 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

به تنديس خانه سينما بيش از همه جوايزم افتخار مي‌كنم

 

پس از اينكه «رخ ديوانه» در جشن خانه سينما حضور پيدا نكرد، برخي رسانه‌ها و مطبوعات نظراتي را منتسب به ابوالحسن داوودي، كارگردان اين فيلم در ارتباط با خانه سينما منتشر كردند و تيتر زدند كه گويا با واقعيت فاصله صحبت‌هاي داوودي مشكل داشته است. به همين دليل نيز ابوالحسن داوودي جوابيه‌اي را در مقابل اين اكاذيب در اختيار روزنامه اعتماد گذاشت:

ابوالحسن داوودي/ ١- دلايل عدم شركت رخ ديوانه از نظر تهيه‌كننده و بنده به جز واگذاري عرصه رقابت به نيروهاي جوان‌تر، بقيه كاملا شخصي بوده و هرزمان كه لازم باشد برشمرده خواهد شد. بنابراين نيازي به تفسير و تاويل ديگران ندارد، چنانچه حضور هركدام از عزيزان همكار فيلم كه اظهار تمايل براي شركت در رقابت كرده‌اند با استقبال‌مان روبه‌رو شده و البته در اين مورد تنها از جانب يكي از سازندگان تيتراژ اظهار تمايل شد كه بلافاصله شرايط شركت فيلم در اين بخش مهيا شد.

٢- شايد معدود كساني در خانه باشند كه من با آنها هم‌سليقه نباشم اما حفظ احترام‌شان همواره برمن وظيفه بوده و اختلاف سليقه به معناي نفي تلاش صنفي ‌شان نيست و قرار نيست انتقاد دلسوزانه از تصميمات‌شان هم به معناي نفي ارزش‌هاي تشكيلات صنفي تلقي شود.

٣- من تنها با هرگونه تمايل غصبي به خانه‌اي كه متعلق به همه اهالي سينماست، مشكل دارم، چه آنها كه به مثابه ديگي كه براي تمايلات سياسي آنها نمي ‌جوشد... مي ‌خواهند درِ خانه سينما را گِل بگيرند و چه درمقابل، انگشت‌شمار كساني كه تنها تصوير‌شان از تشكيلات خانه سينما، حقي است كه مادام‌العمر به آنها تعلق گرفته است.

٤- شخصا به تنديس و لوح‌هاي گراميداشتي كه از خانه سينما و از همكاران و اهالي حرفه‌مان گرفته‌ام، بيش از همه جوايزم افتخار مي ‌كنم.

٥- درانتها همواره و از اعماق قلبم معتقدم كه خانه سينما خانه همه اهالي مظلوم سينما و به تبع آن خانه من هم بوده، هست و خواهد ماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون