• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3333 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

حضور كمتر از يك درصدي مديران زن در آموزش و پرورش

فارس| شهيندخت مولاوردي، معاون رييس‌جمهور در امور زنان گفت: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده، حضور زنان در پست‌هاي مديريتي آموزش و پرورش كمتر از يك درصد است. اين موضوع را به آموزش و پرورش منعكس كرده‌ايم و منتظر هستيم تا پاسخ لازم را دريافت كنيم و در گذشته هم به همين شكل بود و فقط در بخش ابتدايي از معاون خانم استفاده شد.

مولاوردي با بيان اينكه در معاونت آموزش ابتدايي آموزش و پرورش بخشنامه‌اي داشتيم كه از خانم‌ها بيشتر استفاده شود، خاطرنشان كرد: بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه بعضا زنان جايگزين زنان شده‌اند و نه اينكه كلا كنار گذاشته شده باشند. تا جايي كه لازم باشد پيگير هستيم و به حضور زنان در اين معاونت آموزش و پرورش اكتفا نمي‌كنيم و در هرجايي كه فرصت لازم پيش آمده اين تذكر را داده‌ايم و پيگير هستيم.

معاون رييس جمهور درا مور زنان و خانواده در مورد درصد حضور زنان در مديريت آموزش و پرورش گفت: هيچ جايي اين شاخص به صورت كمي تعيين نشده است. در برنامه ششم توسعه به طور كلي در مورد مديريت زنان يك شاخص 30 درصدي را تعيين مي‌كنيم و اميدواريم تا پايان پنج سال به آن برسيم و بنابراين بايد در همه‌جا اين موضوع جاري شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون