• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3351 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر

رومن پولانسكي دوباره به دادگاه رفت

رومن پولانسكي كارگردان برنده اسكار كه روز سه‌شنبه 22 سپتامبر براي آخرين بار راهي دادگاهي در لهستان شد، اعلام كرد بايد همه ممنوعيت‌هاي امريكا عليه وي برداشته شود. 
دادگاهي در لهستان كه مسوول بررسي اين موضوع شده پس از شنيدن دفاعيات پولانسكي صدور راي را تا آخر اكتبر به تعويق انداخت. تصاويري از حضور پولانسكي در دادگاه در توييتر منتشر شده كه نشان‌دهنده حضور او در دادگاهي است كه در شهر جنوبي كراكوف برگزار شد. در اين دادگاه وكلاي او مداركي را بر مبناي گزارش‌هاي رسمي مقامات امريكايي درباره محاكمه پولانسكي در كاليفرنيا در سال ۱۹۷۷ ارايه كردند. پولانسكي از سوي امريكا براي داشتن رابطه با دختري زير سن قانوني مقصر شناخته شده است. عكس‌هايي از پولانسكي با اين دختر در يك مهماني در لس آنجلس جزو شواهد دادگاه است. 
وكلاي او با تمركز بر اينكه پولانسكي در همان زمان مقصر شناخته شد و ۴۲ روز در زندان بود، معتقدند او جزاي خود را از اين بابت پرداخت كرده است. پولانسكي در ماه فوريه امسال پيش از شروع دادگاه راهي كراكوف شد تا فيلم جديدش «ماجراي دريفوس» را جلوي دوربين ببرد. او يك‌بار هم در آوريل به اين شهر رفت تا در دادگاه شركت كند، اما دادگاه براي دريافت مداركي از دادگاه امريكا به تعويق افتاد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون