• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3351 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر

سر خط خبرها

 پوستر فيلم سينمايي «شكاف» به كارگرداني كيارش اسدي‌زاده توسط علي مصطفي‌پور طراحي شد. (مهر) 
 سيروس ابراهيم‌زاده با اشاره به اينكه نمايشنامه‌خواني تاثيرگذارتر از اجراي صحنه‌اي است، عنوان كرد كه به تازگي ۱۰ حكايت از كتاب «فرج بعد از شدت» را كه قرار است به صورت صوتي منتشر شود، روايت كرده است. (مهر) 
 جلال دهقاني اشكذري، كارگردان سينما بيان كرد كه صداگذاري و موسيقي فيلم «دلبري» به پايان رسيد. (مهر) 
 نمايش «شام با صدام» به كارگرداني ليندسي پوسنر در سالن تئاتر كارخانه شكلات «منيير» روي صحنه رفته كه به داستان حضور صدام حسين ديكتاتور عراق براي صرف شام در خانه يك خانواده عراقي مي‌پردازد. (مهر) 
 فيلم «ناهيد» در سي و ششمين جشنواره تخصصي «ماناكي» در كشور مقدونيه نمايش داده شد و فيلمبرداري آن نيز مورد ارزيابي قرار گرفت. (مهر) 
 آلبوم «ايران جوان» با صداي «شهرام ناظري» و آهنگسازي «پيمان سلطاني» در كمتر از يك هفته توانسته رتبه دوم پرفروش‌ترين آلبوم‌ها را به دست آورد. (ايلنا) 
 سومين جشن سالانه «موسيقي ما» كه قرار بود شامگاه شنبه چهارم مهرماه در تالار وحدت تهران برگزار شود به تاريخ ديگري موكول شد. (آنا) 
 تالارهاي نمايشي مجموعه تئاترشهر نظر به اعلام سه روز عزاي عمومي از سوي مقام معظم رهبري در پي فاجعه انساني منطقه «منا» عربستان جمعه سوم مهر ماه اجرايي نداشتند. 
 آخرين فرصت براي ارسال ويديوها براي فراخوان بازيگري فيلم جديد اصغر فرهادي تا انتهاي روز يكشنبه (پنجم مهر ماه) اعلام شد. (خبرآنلاين) 
 مراسم رونمايي از كتاب نمايشنامه «تكه‌هاي سنگين سرب» به نويسندگي ايوب آقاخاني چهارشنبه شب اول مهرماه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون هنري وزارت ارشاد، مديركل هنرهاي نمايشي و فاطمه راكعي، شاعر و كارشناس مسائل فرهنگي در تالار مشاهير تئاتر مجموعه تئاتر شهر رونمايي شد. 
 تابلوي پيكاسو ۱۴ سال پس از سرقتش به فرانسه بازگشت. مقامات امريكايي اعلام كردند اين نقاشي بي‌نظير را در يك بسته پستي كه از سوي مردي بلژيكي به اين كشور ارسال شده بود، يافته‌اند. اين نقاشي ۱۴ سال پيش از موزه ملي هنر مدرن در پاريس دزديده شده بود. «آرايشگر» كه بيش از يك دهه پيش از محل نگهداري‌اش در فرانسه سرقت شده بود و سال پيش از بلژيك در قالب يك بسته كريسمس ۳۷ دلاري به نيويورك رفته بود، دوباره به جايگاه اصلي‌اش بازگشت. (آسوشيتدپرس) 
 دو برنامه «خندوانه» و «محله گل و بلبل»در پي فاجعه انساني در «منا» قطع و پخش برنامه‌هاي شاد تلويزيون لغو شد. «خندوانه» پنجشنبه دوم مهر ماه روي آنتن نرفت و تا يكشنبه پنج مهر نيز به پخش نمي‌رسد. 
 محمدرضا كارگر، مديركل امور موزه‌هاي كشور گفت: در نظر داريم براي سال‌هاي ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نمايشگاه‌هايي از آثار تاريخي ايران را در كشورهايي مانند آلمان و اتريش برگزار كنيم. براي اين اقدام بايد مذاكرات بين دو كشور انجام شود و تفاهمنامه‌هايي به امضا برسد. (مهر) 
 مهران احمدي كه به گفته خودش دو سال است از تلويزيون دور است، مي‌گويد: فعلا قصد كار كردن در تلويزيون را ندارد، مگر اينكه يك پيشنهاد فوق‌العاده‌ به او شود.(ايسنا) 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون