• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3361 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر

خبر كوتاه

تعهد براي كنترل سلاح

هيلاري كلينتون، نامزد دموكرات انتخابات رياست‌جمهوري امريكا مي‌گويد در صورتي كه در اين انتخابات پيروز شود، از قدرت خود براي محدود كردن استفاده از سلاح در اين كشور استفاده خواهد كرد. كلينتون در حالي اين سخنان را مطرح مي‌كند كه آخرين تيراندازي در اين كشور، ۹ قرباني بر جاي گذاشته است. وي همچنين قول داده است قانون مرتبط با فروشندگان و سازندگان سلاح را اصلاح كند.

 

بستري شدن
پادشاه عربستان

خبرگزاري العهد يمن به نقل از منابع آگاه در عربستان سعودي عنوان كرد حال پادشاه عربستان وخامت پيدا كرده و در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان
ملك فيصل در رياض بستري شده است. اين منابع خاطرنشان كردند كه وي چون شرايط جسماني‌اش اجازه سفر به خارج از كشور را نمي‌داد براي مداوا به خارج انتقال داده نشده است.

 

اعتراض نئونازي‌ها

هواداران پگيدا با راهپيمايي در شهر درسدن، نسبت به افزايش مهاجران در آلمان اعتراض كردند. تظاهرات‌كنندگان در اين راهپيمايي، با محكوم كردن سياست درهاي باز به روي مهاجران، آنگلا مركل، صدر اعظم اين كشور را به خيانت عليه ملت آلمان متهم كردند. پگيدا كه خاستگاه آن شهر درسدن است، جنبشي است كه عليه اسلامي شدن آلمان تشكيل شده است. طرفداران اين جنبش هر دوشنبه، اقدام به راهپيمايي در شهرهاي اين كشور مي‌كنند. به گزارش منابع آلماني، با بالا رفتن ميزان مهاجراني كه در ماه‌هاي اخير وارد آلمان شده‌اند، بر تعداد هواداران پگيدا نيز افزوده شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون