• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3128 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر

تذکر رهبر انقلاب به سران سه قوه


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پاسخ به نامه آقاي جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهور، در ارتباط با برگزاري «همايش ملي ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد» و درخواست صدور پيام براي اين همايش، مرقومه‌يي را صادر كردند. متن مرقومه رهبر معظم انقلاب كه صبح ديروز توسط معاون اول رييس‌جمهور در محل برگزاري اين همايش در سالن اجلاس سران قرائت شد، به شرح زير است:
«بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
 نفس اهتمام آقايان به امر مبارزه با فساد را تحسين مي‌كنم، لكن اين سمينار و امثال آن بناست چه معجزه‌يي بكند؟ مگر وضعيت براي شما مسوولان سه قوه روشن نيست؟ با توجه به شرايط مناسب و اميدبخشي كه از لحاظ همدلي و هماهنگي و همفكري بين مسوولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسي انجام نمي‌گيرد كه نتيجه را همه به‌طور ملموس مشاهده كنند. توقع من از آقايان محترم اين است كه چه با سمينار و چه بدون آن، تصميمات قاطع و عملي بدون هرگونه ملاحظه‌يي بگيرند و اجرا كنند. موفق باشيد.»
آقاي جهانگيري در نامه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامي، به برگزاري همايش ملي «ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد» با حضور مسوولان قواي سه گانه و دستگاه‌هاي اجرايي و عمومي، تشكل‌هاي خصوصي، گروه‌هاي مردم‌نهاد و اصحاب رسانه اشاره كرده و محورهاي كلي همايش را «برنامه و راهبردهاي حاكميت در مبارزه با فساد»، «نقش جامعه مدني در مقابله با فساد»، «مبارزه مردمي و نقش فرهنگ در مقابله با فساد» برشمرده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون