• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3427 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ دي

ويژه

مديريت هزينه و درآمدها با سامانه هدف
بانك آينده براي نخستين‌بار در تاريخ بانكداري كشور، سامانه هدف را به مجموعه خدمات بانكي خود افزود. اين سامانه كه با هدف بهبود سبك زندگي و مديريت هزينه و درآمدهاي شخصي مشتريان بانك آينده راه‌اندازي شده است، مانند يك حسابدار شخصي ديجيتال عمل كرده و با دريافت خودكار داده‌هاي تراكنش مالي مشتريان و دسته‌بندي صورت‌‌حساب‌ها، گزارش كاملي از وضعيت مالي مشتريان، به آنها ارايه مي‌كند.  

اجراي نمايشنامه‌خواني به نفع بيماران سرطاني
نمايشنامه‌خواني «سرم رفت، چقدر نبودنت جيغ مي‌زند» با كارگرداني سجاد داغستاني به نفع انجمن امداد به بيماران سرطاني ايران در تماشاخانه باران به اجرا در مي‌آيد. به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، نمايشنامه‌خواني «سرم رفت، چقدر نبودنت جيغ مي‌زند» 12 دي ماه در تماشاخانه باران به مدت يك ساعت در دو سانس 18:30 و 20 به اجرا درخواهد آمد. سجاد داغستاني، كارگردان اين نمايشنامه‌خواني با بيان اينكه اثر فوق برگرفته از نمايشنامه «دوستت دارم با صداي آهسته» چيستا يثربي است، گفت: در بازنويسي اين نمايشنامه، نگاهي به بيماري سرطان و عزيزاني كه به اين بيماري مبتلا مي‌شوند و آسيب‌شناسي برخورد اطرافيان بيمار در مواجهه با اين اتفاق داريم.

 بانك رفاه به عنوان بانك عامل پرداخت مطالبات بيمارستان‌ها و مراكز درماني دولتي معرفي شد
تفاهمنامه همكاري مشترك به امضاي وزيران تعاون، كار و رفاه اجتماعي، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و مديران عامل سازمان تامين اجتماعي و بانك رفاه كارگران رسيد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در مراسمي كه به همين منظور برگزار شد، طي سخناني گفت: در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي همواره به دنبال راهكارهاي جديد براي استقرار طرح تحول نظام سلامت بوده‌ايم. در اين مسير هم چالش‌هاي بسياري پيش‌روي بوده و در سازمان تامين اجتماعي هم تامين نقدينگي مطرح بوده است. دكتر ربيعي افزود: طرح تحول نظام سلامت كشور كه هم‌اكنون در حال اجراي آن هستيم يك طرح اثبات شده جهاني است كه در ساير كشورها از آن استفاده مي‌شود. شيوه كار هم به گونه‌اي است كه يك عامل سوم به نام بانك وارد و تسهيل‌گر ارتباط مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون