• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3440 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي

تيم اميد يك تيم منحصر به فرد است


  هومن افاضلي  / من فكر مي‌كنم در كل اين پيروزي در گام نخست بسيار روحيه‌بخش بود، چراكه معمولا در بازي‌هاي اول هميشه پيروز شدن سخت است. در بازي اول معمولا تيم‌ها از هم هيچ شناختي ندارند و به همين دليل كار سخت مي‌شود. تيم اميد در نيمه اول به دو دليل خوب بازي نكرد. دليل اول اينكه بازي اول بود و از سوريه شناختي نداشتيم و دوم اينكه بازيكنان كمتر بازي تدركاتي انجام داده بودند و با هم هماهنگ نبودند. البته تيم اميد ماه‌هاست كه كنار هم تمرين مي‌كنند ولي به هرحال در نيمه دوم بازيكنان بسيار بهتر شدند و من در كل فكر مي‌كنم عملكرد بازيكنان در نيمه دوم بسيار رضايت‌بخش بود و همه را به آينده اين تيم اميدوار كرد.
 من فكر مي‌كنم خاكپور در تعويض‌هاي خود خوب عمل كرد و ميلاد كمنداني از زماني كه وارد زمين بازي شد، موفق شد به خوبي در فاصله بين مدافعان و هافبك‌هاي سوريه قرار بگيرد و به خوبي مهاجمان ايران را تغذيه كرد. فرشيد اسماعيلي هم بازيكن بسيار خوبي است ولي او هرچه به مهاجمان نزديك‌تر باشد مي‌تواند بهتر عمل كند و فكر مي‌كنم او در پست تخصصي‌اش بازي نكرد. در اينكه از گروه‌مان صعود مي‌كنيم ترديدي وجود ندارد. زماني كه من سرمربي تيم اميد بودم با قطر بازي كرديم و آنها تيم بسيار ضعيف‌تري از ايران هستند و به نظر من چين هم هرگز نمي‌تواند برابر ما ايستادگي كند و من در اين موضوع ترديد ندارم. من مطمئن هستم به راحتي مي‌توانيم از گروه‌مان صعود كنيم و كار اصلي ما در مرحله بعدي شروع مي‌شود. آنجاست كه كادر فني بايد در شرايط حساس تصميم‌هاي درست بگيرد كه من اميدوار هستم اين اتفاق بيفتد و ما بتوانيم به المپيك صعود كنيم.
 من فكر مي‌كنم اين تيم در بين تمام تيم‌هاي اميد بعد از انقلاب منحصر به فرد است. شما ببينيد محمد‌حسين كنعاني‌زادگان كه در تيم ملي بزرگسالان بازي كرده در اين تيم ذخيره است يا بازيكناني مثل احمد نورالهي يا بهنام برزاي هرگز به اين تيم دعوت هم نمي‌شوند. شرايط براي المپيكي شدن تيم اميد مهيا است و اميدوارم حسرت 40 ساله مردم ايران تمام شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون