نشست همانديشي مشتريان
و مديران بانكپاسارگاد برگزار شد
در راستاي توجه ويژه بانكپاسارگاد به نظرها و پيشنهادهاي مشتريان خود، چهاردهمين نشست همانديشي مشتريان و مديران بانكپاسارگاد، در تهران برگزار شد. به گزارش روابطعمومي بانكپاسارگاد، در اين نشست كه جمعي از مديران بانكپاسارگاد و گروهي از مشتريان اين بانك حضور داشتند، مشتريان نظر و پيشنهادهاي خود را در خصوص مسائل مختلف بانك و خدمات متنوعي كه ارايه ميدهد، بيان كردند و مديران و كارشناسان نيز به پاسخگويي و بهرهمندي از اين نظرها پرداختند. اين نشستها به صورت دورهاي برگزار ميشود و پيش از اين نيز 9 نشست با حضور مشتريان شعبههاي مختلف در تهران و 4 نشست با حضور مشتريان در شهرهاي مختلف برگزار شده است. گفتني است بانكپاسارگاد در راستاي اعتقاد خود مبني بر بهرهمندي از نظرها و پيشنهادهاي مشتريان و اعتقاد راسخ به پيام «مشتري ذات بانك است»، براي ارتقاي كيفيت خدمات ارايهشده، اقدام به برگزاري اين نشستها ميكند. همچنين اين بانك در اقدامي ديگر، به مناسبت آغاز يازدهمين سال فعاليت خود، اجراي طرح نقد برتر را آغاز كرده كه طي آن، تا پايان سال جاري، نقدها و پيشنهادهاي مشتريان، جمعآوري ميشود و نقدهاي برتر انتخاب خواهند شد. علاوه بر اين، بانكپاسارگاد در سايت خود اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده است كه با ارايه نظرها و پيشنهادهاي خود، در مسابقه ماهانه نظرسنجي اين بانك شركت كنند و به برندگان اين مسابقه به صورت ماهانه هدايايي اهدا ميكند.