• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

خبر كوتاه

سومين بانوي تيرانداز المپيكي شد
گلنوش سبقت‌الهي توانست در تپانچه بادي 10 متر بانوان به سهميه المپيك ريو دست پيدا كند. آخرين مرحله از مسابقات كسب سهميه المپيك در رشته تيراندازي به ميزباني هند آغاز شده است. مرحله مقدماتي رشته تپانچه 10 متر بانوان با حضور 45 ورزشكار پيگيري شد كه در نهايت گلنوش سبقت‌الهي توانست سهميه المپيك اين بخش را از آن خود كند. سبقت الهي با امتياز 2/127 در فينال در مكان چهارم ايستاد و با اين نتيجه سومين سهميه المپيك را براي ايران كسب كرد. پيش از اين نجمه خدمتي و الهه احمدي دو سهميه براي ايران كسب كرده‌اند. الهام هريجاني كه اميد زيادي به او وجود داشت، در اين مسابقات هشتم شد. هانيه رستميان با قرار گرفتن در جايگاه دهم آسيا به كار خود پايان داد و ركورد جوانان كشور را ارتقا داد

تراكتوري‌ها حواله‌هاي ماشين را پس دادند!
گفته مي‌شود مسوولان باشگاه تراكتورسازي بعد از مطلع‌شدن از اوضاع مالي بازيكنان حواله‌هاي 50ميليوني ماشين به بازيكنان داده‌اند اما بسياري از بازيكنان اين حواله‌ها را قبول نكرده‌اند. بازيكنان با اين توجيه كه: «معلوم نيست بتوانيم اين ماشين‌ها را در بازار آزاد به چه قيمتي بفروشيم» آنها را پس دادند. بازيكنان اعلام كرده‌اند، فقط پول نقد مي‌خواهند. از سوي ديگر خبر مي‌رسد، باشگاه براي بازيكنان سرباز هم مبلغ شش ميليون تومان به عنوان پاداش در نظر گرفته است تا مشكلات آنها هم تا حدودي حل شود؛ البته هنوز مسوولان باشگاه نسبت به اين خبر واكنشي نشان نداده‌اند.

قرارداد استقلال با اسپانسرش لغو مي‌شود
به دنبال مشكلات عديده‌اي كه در رابطه با اسپانسر براي باشگاه استقلال به وجود آمده قرار است اتفاقات جديدي رخ بدهد. بهرام افشارزاده در اين باره گفت: «بعد از صحبت‌هايي كه با آقاي گودرزي، وزير ورزش و آقاي سجادي، معاون وزارت ورزش داشتم به زودي قرارداد ما با شاهرخ سبك‌دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال فسخ خواهد شد و قرارداد جديدي را با شيرازي به عنوان اسپانسر استقلال منعقد مي‌كنيم.» شيرازي و شركت متبوعش اسپانسر باشگاه پرسپوليس هم هستند.

پورعلي گنجي همبازي ژاوي شد
مرتضي پورعلي گنجي بعد از نزديك به ۱۰ روز اقامت در شهر دوحه و گذراندن تست‌هاي پزشكي تيم السد با اين تيم مشهور قطري قرارداد بست. پورعلي گنجي كه سال گذشته در جام ملت‌هاي آسيا به عنوان دفاع وسط براي تيم ملي به ميدان رفت و يكي از پديده‌هاي ايران در آن مسابقات بود، بعد از حضور در ليگ چين، امروز دومين تيم خارجي خود را نيز شناخت و به السد پيوست. تيمي كه ژاوي هرناندز ستاره فوتبال سابق اسپانيا را در اختيار دارد و از مدعيان اين فصل ليگ قطر محسوب مي‌شود. پورعلي گنجي به همراه بازيكناني مثل مجتبي جباري، پژمان منتظري، محمد نوري، مسعود شجاعي، جواد نكونام، مهرداد پولادي و اشكان دژاگه جمع ايراني‌ها را در مسابقات فوتبال اين كشور تكميل كرد.

قائم‌مقامي به شطرنج‌باز 13 ساله باخت
در ادامه رقابت‌هاي فينال شطرنج قهرماني كشور مردان، بعدازظهر روز گذشته ديدارهاي دور نهم برگزار شد كه در مهم‌ترين آنها عليرضا فيروزجا پديده رقابت‌ها مقابل استاد بزرگ احسان قائم‌مقامي به پيروزي رسيد. اما پرهام مقصودلو كه در پايان دور هشتم صدرنشين جدول رقابت‌ها بود با شكست مقابل مازيار باقري به رده دوم جدول سقوط كرد. در پايان دور نهم فينال شطرنج قهرماني كشور آقايان عليرضا فيروزجا با 6/5 امتياز در صدر جدول قرار دارد و پرهام مقصودلو و استاد بزرگ پوريا دريني با 6 و 5/5 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند. دور دهم اين مسابقات بعداز ظهر امروز برگزار مي‌شود. گفتني است اين رقابت‌ها در 11 دور برگزار مي‌شود و پنج نفر نخست جدول به المپياد شطرنج 2016 در باكو اعزام خواهند شد.

رونالدو يك هتل لوكس خريد
مهاجم رئال مادريد هتلي در شهر مونته كارلو خريد. كريستيانو رونالدو دوباره به داشته‌هاي خود افزود و اين بار هتلي را در مونته كارلوي موناكو خريد. مهاجم رئال مادريد براي آن 140 ميليون يورو هزينه كرد. او پيش از اين نيز در آگوست 2015 آپارتماني به ارزش 16 ميليون يورو در نيويورك خريده بود. همچنين بازيكن پرتغالي در نوامبر سال گذشته، هواپيمايي شخصي براي خودش خريد. اين هواپيما كه گنجايش هشت تا 10 نفر را دارد، 19 ميليون يورو ارزش داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون